تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 11129

سلنا گومز عشق خود را با جواهرات خاص نشان می دهد + عکس

سلنا گومز عشق خود را با جواهرات خاص نشان می دهد + عکس

سلنا گومز عشق خود را با چند جواهرات خاص نشان می دهد. گومز پس از تایید رابطه خود با تهیه کننده موسیقی بنی بلانکو، در 7 دسامبر، عکسی از یک حلقه خاص در انگشت دست چپ خود را به اشتراک گذاشت. این خواننده در یک استوری اینستاگرام، انگشتر ژاکی آیش را به نمایش گذاشت که

سلنا گومز عشق خود را با چند جواهرات خاص نشان می دهد. گومز پس از تایید رابطه خود با تهیه کننده موسیقی بنی بلانکو، در 7 دسامبر، عکسی از یک حلقه خاص در انگشت دست چپ خود را به اشتراک گذاشت.

این خواننده در یک استوری اینستاگرام، انگشتر ژاکی آیش را به نمایش گذاشت که دارای الماس و حرف اول نامی درخشان “B” است.

در 7 دسامبر، گومز در مورد پست یکی از طرفداران نظر داد و عاشقانه خود را با بلانکو تایید کرد.

او اظهار داشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.”

این خواننده همچنین در پاسخ به هواداران نوشت: پس چرا او بهترین اتفاقی است که برای من افتاده است. پایان.”

او در کامنت دیگری از رابطه خود دفاع کرد و نوشت: «نمی‌ فهمم. اگه واقعا به من اهمیت میدی این شاد ترین لحظات من است. اگر نمی‌ توانید هر چه می‌ خواهید بگویید. اما من هرگز اجازه نخواهم داد که کلمات تو زندگی من را هدایت کنند. من تمام کردم اگر نمی‌ توانید مرا در شاد ترین حالتم بپذیرید، اصلاً در زندگی من نباش.»

گومز قبل از انتشار انگشتر خاص خود، سلفی خود را در کنار بلانکو در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در اینجا ببینید.

بلانکو و گومز اخیراً برای ساختن تک آهنگ گومز به نام “Single Soon” با هم همکاری کردند، آهنگی درباره هیجان زده شدن برای پایان دادن به یک رابطه.  همچنین بلانکو در جشن تولد او در ماه جولای شرکت کرد.

برچسب ها :

ناموجود