تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
کد خبر : 6354

سلنا گومز سلفی‌ های شیک خود را به اشتراک می‌ گذارد

سلنا گومز سلفی‌ های شیک خود را به اشتراک می‌ گذارد

سلنا گومز بی دردسر شیک است. این بازیگر و خواننده 31 ساله، در پستی که جمعه در اینستاگرام نوشته بود، مجموعه ای از سلفی های جذاب را به اشتراک گذاشت. در یکی از عکس‌ها، گومز در حالی که یک فنجان قهوه یخ زده را نگه داشته، خط چشم سنگین و لاک ناخن مشکی زده است.

سلنا گومز بی دردسر شیک است. این بازیگر و خواننده 31 ساله، در پستی که جمعه در اینستاگرام نوشته بود، مجموعه ای از سلفی های جذاب را به اشتراک گذاشت.

در یکی از عکس‌ها، گومز در حالی که یک فنجان قهوه یخ زده را نگه داشته، خط چشم سنگین و لاک ناخن مشکی زده است. سلنا موهایش را به صورت موج دار و با گیره های صورتی پوشیده است.

گومز بعد از آن در یک عکس کم نور و در حالی که یک چشم گربه ای دراماتیک با سایه چشم درخشان در حالی که یک حوله آبی پوشیده بود، دیده شد.

سلنا گومز همچنین بدون آرایش هم ، تصاویری منتشر کرده بود.

در یکی از عکس‌ها، او در حالی که عینک می‌ زد و موهایش را به پشت بسته بود، در رستورانی با یکی از دوستانش از دیم سام لذت می‌برد. عکس دیگری نشان داد که گومز در حالی که یکی از سگ‌ هایش را در آغوش می‌گیرد، با دوستانش در استودیو عکس گرفته است.

این بازیگر در حالی که در یک وسیله نقلیه با دوستش نشسته بود، سلفی بدون آرایش دیگری به اشتراک گذاشت و آخرین عکس سلفی او را نشان داد که در رختخواب دراز کشیده و دستش را روی موهایش گذاشته بود.

عکس‌های دیگر شامل ستاره را در کنسرتی با دوستش نشان می‌داد که سایه چشم بنفش و رژ لب صورتی روشن و یک تاپ پولک‌دار طلایی پوشیده بود و با یک ژاکت کش باف پشمی شلوغ قرمز و دمپایی سفید در داخل سالن راه می‌رفت.

آخرین پست گومز در رسانه های اجتماعی پس از آن منتشر شد که او تولد 31 سالگی خود را با یک مهمانی بزرگ با دوستان که شامل پاریس هیلتون و کریستینا آگیلرا بود و در اوایل این هفته جشن گرفت.

برچسب ها :

ناموجود