تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
کد خبر : 6629

سلنا گومز سلفی های خود با شخص مورد علاقه اش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز سلفی های خود با شخص مورد علاقه اش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز و خواهر کوچکترش گریسی یک دوتایی پویا هستند! این خواننده 31 ساله، روز پنجشنبه تعدادی عکس در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که برخی از معاشرت های خود را با هم نشان می دهد. در تصویر اول، گومز با عینک، بدون آرایش و سنگر بژ سلفی آینه ای از هر دوی آن ها

سلنا گومز و خواهر کوچکترش گریسی یک دوتایی پویا هستند! این خواننده 31 ساله، روز پنجشنبه تعدادی عکس در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که برخی از معاشرت های خود را با هم نشان می دهد.

در تصویر اول، گومز با عینک، بدون آرایش و سنگر بژ سلفی آینه ای از هر دوی آن ها در آسانسور گرفت، در حالی که گریسی 10 ساله، یک لباس چهارخانه صورتی و سفید شایان ستایش را بر روی یک T ساده سفید پوشیده بود.

در عکس بعدی، سلنا برای گریسی پیانو زد که به طرز تحسین‌ آمیزی به خواهر بزرگش نگاه می‌ کند. این جفت دنج به نظر می‌ رسیدند، گومز لباس‌ های راحتی آبی را به تن داشت و موهایش را در نان انباشته بود، در حالی که گریسی لباسی شبیه به رنگ خنثی به تن داشت.

در تصویری دیگر، گریسی در آماده سازی آشپزخانه کمک کرد و سپس در عکس بعدی دستانش را دور گومز گرفت سلفی آینه ای دیگر. سلفی ها با خم شدن گومز در رختخواب با گریسی به پایان رسید و او را در آغوش گرفت، زیرا هر دو لباس خواب پوشیده بودند.

مادر گومز، مندی تیفی، در 12 ژوئن 2013 از گریسی به همراه برایان ناپدری گومز استقبال کرد. سلنا پیش از این خبر بارداری مادرش را در توییتر به اشتراک گذاشته بود و در آن زمان نوشت: “من خوشبخت ترین دختر دنیا هستم!”

در پست های گذشته، سلنا از خواهر کوچکش به عنوان “بهترین چیز در جهان” و “برای همیشه انسان مورد علاقه من” یاد کرده است.

در ویدیویی اینستاگرامی که گومز ماه گذشته آن را به اشتراک گذاشت، گریسی با پیراهنی مشکی با موهای بنفش تازه رنگ‌ شده به افتخار آلبوم تازه منتشر شده تیلور سویفت، حالا صحبت کن (نسخه تیلور) روی کاناپه نشست.

“چرا موهایت را بنفش کردی؟” گومز در این کلیپ از خواهرش خارج از دوربین پرسید که او پاسخ داد: «اکنون صحبت کن».

برچسب ها :

ناموجود