تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 10276

سلنا گومز سر آشپز شد و به رسانه های اجتماعی برگشت

سلنا گومز سر آشپز شد و به رسانه های اجتماعی برگشت

سلنا گومز به رسانه های اجتماعی برگشت! روز چهارشنبه، سلنا عکس های جدیدی را در استوری اینستاگرام خود به دنبال جدایی اخیر خود از رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. گومز عکس هایی از آشپزخانه Moo’s Craft Barbecue، یک رستوران الهام گرفته از تگزاس در لس آنجلس منتشر کرد. در یکی از نما ها، گومز

سلنا گومز به رسانه های اجتماعی برگشت! روز چهارشنبه، سلنا عکس های جدیدی را در استوری اینستاگرام خود به دنبال جدایی اخیر خود از رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

گومز عکس هایی از آشپزخانه Moo’s Craft Barbecue، یک رستوران الهام گرفته از تگزاس در لس آنجلس منتشر کرد. در یکی از نما ها، گومز در حالی که به دوربین لبخند می‌ زد، آرنج خود را روی یک تخته خردکن چوبی قرار داد. این اسنپ همچنین دارای یک ترازو روی میز آشپزخانه و همچنین دو چاقو روی یک تخته خردکن بزرگ بود.

در عکس دوم، گومز در کنار صاحبان رستوران ژست گرفت.

گومز در حالی که پیش بند باربیکیو Moo’s Craft را پوشیده بود، در حالی که لبخندی درخشان نشان می داد، سینی غذا را نگه داشت. طبق وب سایت رستوران، Moo’s غذاهای کباب الهام گرفته از تگزاس را با «پیچ و خم CaliMex» سرو می کند.

اکانت اینستاگرام این غذاخوری همچنین عکس های گومز را در استوری اینستاگرام خود با استیکر قلب عشق و آهنگ او “بیا” بازنشر کرد.

به روز رسانی رسانه های اجتماعی این بازیگر پس از آن منتشر شد که او در 31 اکتبر فاش کرد که به دلیل “وحشت، نفرت و خشونت” در جهان از رسانه های اجتماعی خود کناره گیری می کند.

او در آن زمان در استوری اینستاگرام خود اضافه کرد: “شکنجه و کشته شدن افراد یا هر اقدام نفرت انگیز نسبت به یک گروه وحشتناک است.” او سپس ادامه داد که “همه مردم” باید محافظت شوند، “به ویژه کودکان.” و اینکه “خشونت باید برای همیشه متوقف شود.”

گومز ادامه داد: متاسفم اگر کلمات من هرگز برای همه یا یک هشتگ کافی نباشد. “من فقط نمی توانم در مقابل صدمه دیدن افراد بی گناه تحمل کنم. این چیزی است که مرا بیمار می کند. ای کاش می توانستم دنیا را تغییر دهم. اما یک پست این کار را نمی کند.”

او پیام را با “عشق، سلنا” امضا کرد.

برچسب ها :

ناموجود