تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۰
کد خبر : 7482

سلنا گومز رقص شگفت انگیزی در ویدئو آهنگ جدید به نمایش گذاشت

سلنا گومز رقص شگفت انگیزی در ویدئو آهنگ جدید به نمایش گذاشت

نیمه شب پنجشنبه، سلنا گومز آهنگ رقص جدید خود “Single Soon” را منتشر کرد و ستاره پاپ توانایی های رقص و خواندن خود را مشخص کرد که نشان از آمادگی او دارد. سلنا گومز، در این آهنگ شاد (تهیه شده توسط بنی بلانکو و گربه کشمیر) می خواند: «من این لباس را انتخاب می کنم

نیمه شب پنجشنبه، سلنا گومز آهنگ رقص جدید خود “Single Soon” را منتشر کرد و ستاره پاپ توانایی های رقص و خواندن خود را مشخص کرد که نشان از آمادگی او دارد.

سلنا گومز، در این آهنگ شاد (تهیه شده توسط بنی بلانکو و گربه کشمیر) می خواند: «من این لباس را انتخاب می کنم / سعی می کنم این کفش ها را بپوشم / «به زودی مجرد می شوم / به زودی مجرد می شوم». ).

اوایل روز پنجشنبه گومز نگاهی پنهانی از موزیک ویدیوی جدید خود را با کمک خواهر 10 ساله اش گریسی تیفی منتشر کرد. گریسی در کلیپ اینستاگرام می گوید: “سلام. دوستت دارم، خواهر.”

سلنا انتشار این آهنگ را هفته گذشته اعلام کرد و به طرفدارانش گفت که هنوز در حال کار بر روی آلبوم انفرادی آینده خود است. او در اینستاگرام نوشت: «از آنجایی که کارم با SG3 تمام نشده است، می‌ خواستم یک آهنگ سرگرم‌ کننده که مدتی پیش نوشتم را منتشر کنم که برای پایان تابستان عالی است.

پس از انتشار آلبوم Rare در سال 2020، گومز آلبوم را با رکورد اسپانیایی زبان خود Revelación دنبال کرد که نامزد بهترین آلبوم پاپ لاتین در گرمی 2022 شد.

در حالی که او از آن زمان تاکنون آلبوم انفرادی منتشر نکرده است، سلنا سال گذشته در آهنگ شماره 1 آهنگ “Calm Down” که اخیراً سه پلاتین شد، با Rema همکاری کرد.

اوایل امسال گومز در مورد موسیقی جدیدش به Vanity Fair صحبت کرد و به رسانه گفت که به صداهای “واقعا قدرتمند، قوی، بسیار پاپ” متمایل است.

او افزود: «مضمون عموماً آزادی است آزادی از روابط، آزادی از تاریکی. “اگر راه خودم را داشتم، احتمالاً در تمام عمرم تصنیف می نوشتم، اما می خواهم موسیقی بسازم که مردم از ان لذت ببرند.”

برچسب ها :

ناموجود