تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 11872

سلنا گومز در مراسم گلدن گلوب با ناخن‌ های خیره کننده ظاهر شد

سلنا گومز در مراسم گلدن گلوب با ناخن‌ های خیره کننده ظاهر شد

سلنا گومز در روی همه فرش‌ های قرمز مهم برجسته است، و جذابیت خاص او را از روز های جوایز انتخاب نوجوانیش تا امروز در گلدن گلوب 2024 به همه رویداد ها می‌ آورد. گومز این بار برای بازی در نقش مابل مورا در درام موفق ، Only Murders in the Building نامزد بازیگری در

سلنا گومز در روی همه فرش‌ های قرمز مهم برجسته است، و جذابیت خاص او را از روز های جوایز انتخاب نوجوانیش تا امروز در گلدن گلوب 2024 به همه رویداد ها می‌ آورد.

گومز این بار برای بازی در نقش مابل مورا در درام موفق ، Only Murders in the Building نامزد بازیگری در سریال های تلویزیونی موزیکال یا کمدی شده است. اگر چه این اولین باری نیست که او برای این عنوان نامزد می‌ شود، اما این باعث نمی‌ شود که از افتخاراتش کم شود. بنابر این، البته، او در فرش قرمز ظاهر شد با ظاهری شیک و جذاب.

گومز برای عکس گرفتن و آمیختن با همه میهمانان درجه یک مراسم جوایز گلدن گلوب 2024، با لباس قرمز رنگ آرمانی وارد شد. از ساتن براق ساخته شده بود، یقه‌ ای متقاطع داشت. روی لباس گل رز سیاه درخشان در تمام نقاط متقاطع آنها را قطع می‌ کردند، وجود داشت. دامن با شیب نامتقارن و قطاری که در کنار آن شکل می‌ گیرد، به درام جذابیت بیشتر می‌ افزاید. او این ظاهر را با النگو ها و کیف دستی از جنس کریستال مصنوعی جی دبلیو پی تزئین کرد.

بدیهی است که بقیه ظاهر با لباس او هماهنگ بود به خصوص ناخن هایی که توسط تام باچیک، مانیکوریست او طراحی شده بود. مانیکور جت مشکی او کاملاً با گل های درخشان روی لباس او مطابقت داشت. متفاوت از رنگ‌ هایی که معمولاً انتخاب می کند، هر یک از ناخن‌ های کوتاه بادامی‌ شکل او با سایه‌ ای مشکی رنگ‌ آمیزی پوشانده شده بود.

موهای او ظاهر را به پایان رساند و تمرکز را بر روی این مجموعه زیبا حفظ کرد. گومز تمام موهایش را به صورت یک موی صاف بالای سرش به عقب کشید و تارها را از وسط جدا کرد و سپس آنها را به عقب کشیده بود.

با این حال، ناخن های گومز ستاره نمایش بود. انجام شده توسط هنرمند ناخن کار او، تام باچیک، یک مانیکور مشکی کاملا جذاب که باعث درخشش آنها شد و روی هر انگشت او بود که درخششی زیبایی به گلدن گلوب می داد.

برچسب ها :

ناموجود