تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 7057

سلنا گومز در لباس میدی زرد شگفت انگیز به نظر می رسد

سلنا گومز در لباس میدی زرد شگفت انگیز به نظر می رسد

روز سه شنبه، سلنا گومز بازیگر و خواننده 31 ساله، در حالی که یک سلفی آینه ای گرفت و آن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، یک لباس میدی زرد بند دار به تن کرد. سلنا ظاهر خود را با باله بژ، گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی و یک کیف به سبک مرکبات

روز سه شنبه، سلنا گومز بازیگر و خواننده 31 ساله، در حالی که یک سلفی آینه ای گرفت و آن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، یک لباس میدی زرد بند دار به تن کرد.

سلنا ظاهر خود را با باله بژ، گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی و یک کیف به سبک مرکبات از کیت اسپید نیویورک ترکیب کرد، در حالی که موهایش به‌ صورت شیک آرایش شده بود.

گومز اکسسوری لیمویی شکل و طرح‌ دار را در عکسی جداگانه از نشستن خود بر روی میز رستوران در هنگام ناهار به نمایش گذاشت. او عکس را با یک ایموجی لیمو شرح داده است.

در یک عکس دیگر، گومز سلفی آینه‌ ای دیگری گرفت که لباس‌ هایش را نشان می‌ داد و نگاهی به میز آرایشش که با برس‌ های آرایشی و لوازم آرایش پوشانده شده بود و نگاهی اجمالی به استخر حیاط خلوت او داشت.

اوایل روز، گومز در استخر خود آب تنی کرده بود. در یک کلیپ به اشتراک گذاشته شده در استوری اینستاگرام، گومز در حالی که روی لبه استخر نشسته بود، به آرامی پاهایش را در آب تکان می داد.

بیرون رفتن گومز برای ناهار پس از یک شب بیرون رفتن با دوست صمیمی فرانسیا رایسا در روز جمعه انجام می شود.

به نظر می‌ رسید که این دو در غذا خوری ایتالیایی جورجیو بالدی در لس‌ آنجلس شام خورده‌اند و هر کدام عکسی از نشستن پشت میزی در رستوران سانتا مونیکا منتشر کرده‌اند.

گومز همچنین در عکسی که در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده بود، سبک تطابق آنها را نشان داد. او فرانسیا را تگ کرد که اندکی بعد استوری را بازنشر کرد.

گردش دوستان ثابت کرد که دوستی آنها پس از اینکه سال گذشته تحت تأثیر شایعاتی قرار گرفتند که آنها از هم جدا شده بودند، محکم است.

در اوایل هفته، گومز حمایت خود را از یکی دیگر از دوستانش نشان داده بود و خواهر کوچکترش، گریسی، 10 ساله را به کنسرت تیلور سویفت در Eras Tour در استادیوم SoFi در لس آنجلس برد.

او همچنین یک ویدیوی شیرین از خود در حالی که گریسی با ظاهری عاطفی را در آغوش گرفته بود، در حال آواز خواندن همراه با آهنگ “Lover” سوئیفت به اشتراک گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود