تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
کد خبر : 11772

سلنا گومز در عکس های جدید سال نو بسیار جذاب است

سلنا گومز در عکس های جدید سال نو بسیار جذاب است

سلنا گومز با نامزدش وقت می گذراند. این هنرمند در روز سه شنبه در استوری اینستاگرام بنی بلانکو ظاهر شد و لبخند زد. گومز با پوشیدن کت خاکستری، لبخندی زد و در اولین عکس سرش را روی دستش گذاشت. تصویر دوم این ستاره را نشان می دهد که مانیکور قرمز خود را در حالی که

سلنا گومز با نامزدش وقت می گذراند. این هنرمند در روز سه شنبه در استوری اینستاگرام بنی بلانکو ظاهر شد و لبخند زد. گومز با پوشیدن کت خاکستری، لبخندی زد و در اولین عکس سرش را روی دستش گذاشت. تصویر دوم این ستاره را نشان می دهد که مانیکور قرمز خود را در حالی که صورتش را پوشانده است نشان می دهد.

این تصاویر جدید پس از آن منتشر شد که گومز عکسی از خود و بلانکو را در روز شنبه به اشتراک گذاشت. گومز در اوایل دسامبر پس از اظهار نظر در صفحه طرفدارانی که تصویری از این زوج را منتشر کرده بود، رابطه خود را با بنی بلانکو را تایید کرد.

او در یک کامنت نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.” گومز که به حالت حرفه ای بازگشته است، اخیراً در مورد اهداف خود صحبت کرده و نشان داده است که تمرکز خود را از خوانندگی به بازیگری تغییر داده است.

گومز در آخرین اپیزود پادکست SmartLess که سه شنبه منتشر شد در پاسخ به سوالی درباره دو علاقه اش گفت: “احساس می کنم یک آلبوم دیگر دارم، اما احتمالا بازیگری را انتخاب می کنم.”

او افزود: “من می‌ خواهم احساس آرامش کنم، زیرا خسته هستم. می‌ خواستم بازیگر شوم، هرگز قصد نداشتم یک خواننده تمام وقت باشم، اما ظاهراً این سرگرمی به چیز دیگری تبدیل شد.”

او ادامه داد: «فکر نمی‌ کنم بهترین خواننده باشم، اما می‌ دانم چگونه داستان بگویم و دوست دارم بتوانم آهنگ بسازم.» گومز همچنین در پادکست توضیح داد که چگونه حرفه موسیقی او شروع شد و چگونه در نهایت مجبور شد هم خوانندگی و هم بازیگری را انجام دهد.

این ستاره به مجریان برنامه ویل آرنت، جیسون بیتمن و شان هیز گفت: “من شروع به سرگرمی زیادی با موسیقی کردم و سپس تور واقعاً سرگرم کننده بود.” اما من همزمان برنامه تلویزیونی خود را (جادوگران شهر ویورلی) اجرا می‌ کردم و آن را بسیار سرگرم‌ کننده دیدم، بنابراین به راهم ادامه دادم.»

او در ادامه اعتراف کرد که دیدگاهش از آن زمان تغییر کرده است. او گفت: “اما هر چه سنم بالاتر می رود، بیشتر دوست دارم، چیزی پیدا کنم که بتوانم به آن بپردازم.”

برچسب ها :

ناموجود