تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 8613

سلنا گومز در سلفی جدید ظاهر طبیعی خود را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز در سلفی جدید ظاهر طبیعی خود را به اشتراک می گذارد

سلنا گومز ظاهر جذاب، جنبه طبیعی‌ تر خود را نشان می‌ دهد. روز سه‌ شنبه، سلنا، یک سلفی جدید بدون آرایش و حالت طبیعی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. تصویر گومز را بدون آرایش و با موهای موج دار تا شانه‌ هایش را نشان می‌ دهد که در مدل موهای نیمه‌ آپ بسته

سلنا گومز ظاهر جذاب، جنبه طبیعی‌ تر خود را نشان می‌ دهد. روز سه‌ شنبه، سلنا، یک سلفی جدید بدون آرایش و حالت طبیعی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

تصویر گومز را بدون آرایش و با موهای موج دار تا شانه‌ هایش را نشان می‌ دهد که در مدل موهای نیمه‌ آپ بسته به نظر می‌ رسند.  گومز عکس را شرح نداده است، اما با حالتی زیبا ژست گرفته است. گومز وقتی صحبت از استایلش می شود از راحتی دوری نمی کند.

پس از حضور او روی فرش قرمز در مراسم MTV در 12 سپتامبر که گومز با لباس اسکار د لا رنتا جایزه بهترین ویدیوی آفروبیت را در کنار همکارش ریما برنده شد. با شلوار گرمکن خاکستری براق و ژاکت خاکستری و سفید از او عکس گرفته شده است. او هنوز موهای صاف و دودی خود را دست نخورده نگه داشته است.

ظاهر آرام یکی از سه لباس او در شب بود، از جمله لباس کوتاه بنفش که در یک مهمانی بعد از شب برگزار شد پوشیده بود.

نمایش جوایز برای این سلنا گومز بسیار سرگرم کننده بود تا اینکه متوجه شد به دنبال واکنش خود به بازی اولیویا رودریگو به سرعت تبدیل به یک میم شده است، که به نظر می رسید صحنه در حال خراب شدن با شروع آتش سوزی است و صحنه شروع به فروپاشی کرد.

گومز که در ماه آگوست سوژه گفتگو های میم محور شد سپس در استوری اینستاگرام خود بیانیه ای صادقانه را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که دیگر نمی خواهد موضوع شوخی باشد.

او گفت “من دیگر هرگز یک میم نخواهم بود. ترجیح می‌ دهم بی‌ حرکت بنشینم تا اینکه به خاطر خودم به تصویر کشیده شوم.”

برچسب ها :

ناموجود