تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 12935

سلنا گومز در دوران زیبایی دختر فرانسوی خود می درخشد

سلنا گومز در دوران زیبایی دختر فرانسوی خود می درخشد

به نظر می رسد که جهان همیشه شیفته سبک و زیبایی فرانسوی است. مانیکور فرانسوی مظهر شیک کلاسیک در نظر گرفته می شود، و برندهای مد فرانسوی برخی از مورد علاقه ترین ها هستند. همچنین به همین دلیل است که سلنا گومز برای انتشار جدیدترین آهنگ و ویدیوی خود به فرانسه رفت. در 22 فوریه،

به نظر می رسد که جهان همیشه شیفته سبک و زیبایی فرانسوی است. مانیکور فرانسوی مظهر شیک کلاسیک در نظر گرفته می شود، و برندهای مد فرانسوی برخی از مورد علاقه ترین ها هستند. همچنین به همین دلیل است که سلنا گومز برای انتشار جدیدترین آهنگ و ویدیوی خود به فرانسه رفت.

در 22 فوریه، گومز ویدیوی «Love On» را منشر کرد، که در آن لباس‌ های زیادی که شایسته هفته مد پاریس بود، پوشید.

از بین تمام دختر فرانسوی که هنرمند در این ویدیو همکاری کرده بودند، این لباس‌ های باله سلنا بود که در میان آنها می درخشید. در حالی که تعدادی بالرین دیگر به او پیوستند و می‌ خواندند.

تمام موهای گومز به شکل اسبی روی تاج سرش بسته شده بود. موها سفت شده بود و تا به تاج سرش می رسید. با این حال، موهای تشکیل دهنده پونی بلند پر از حجم و درخشش بود و با یک حالت سنجاق صاف تا وسط پشت او می ریزد و اما به همین جا ختم نشد. مارینو آرایشگر او برای حفظ ظاهر در جای خود، عالی ترین پاپیون را با رشته های شل آویزان و قاب صورتش به دور تاج گره زد و گومز را شبیه یکی از رقصندگان دگا کرد.

استایل گومز با لباس او ادامه پیدا کرد یک لباس کاملا سفید شفاف متشکل از یک توتو بزرگ و رو به بالا، یک پاپیون دور کمرش.

همچنین به نظر می‌ رسید که او در طول ویدئو به نمادهای کلاسیک دختر فرانسوی ادای احترام می‌ کند. چتری های جدید او با الهام از دهه 60 به طور کامل به نمایش گذاشته شد که مشخصاً از جین بیرکین یا بریژت باردو الهام گرفته شده بود. در ادای احترام دیگری به باردو، او یک هدبند مشکی ضخیم همراه با چشم گربه‌ ای دراماتیک داشت.

می‌ پرسید چه ناخن‌ هایی داشت؟ چیزی نیست جز یک مانیکور فرانسوی مربعی کلاسیک که توسط ناخن‌ کار حرفه‌ ای او، تام باچیک، انجام شده است. ناخن ها با پایه ای کلاسیک با رنگ صورتی شروع شده و تا نوک های مربعی شکل سفید روشن ادامه پیدا می کند. البته، با یک روکش براق از یک مد فرانسوی که انتظار داریم.

برچسب ها :

ناموجود