تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۲۴
کد خبر : 8822

سلنا گومز در حال خروج از هتل پاریس با مردی مرموز دیده شد

سلنا گومز در حال خروج از هتل پاریس با مردی مرموز دیده شد

سلنا گومز در حالی که در روز یکشنبه 24 سپتامبر در حال خروج از هتل پاریس با مردی مرموز دیده شد بسیار خوشحال به نظر می رسید. در لابی هتل در عکس های جدید که از طریق دیلی میل منتشر شده است او هنگام خروج از هتل بسیار شیک به نظر می رسید. سلنا در

سلنا گومز در حالی که در روز یکشنبه 24 سپتامبر در حال خروج از هتل پاریس با مردی مرموز دیده شد بسیار خوشحال به نظر می رسید. در لابی هتل در عکس های جدید که از طریق دیلی میل منتشر شده است او هنگام خروج از هتل بسیار شیک به نظر می رسید.

سلنا در حالی که در لابی قدم می زد، یک لباس بلند پلنگی را زیر یک کت چرمی مشکی پوشیده بود. او موهای مشکی خود را به مدل دم اسبی مشخص خود بسته بود و یک جفت گوشواره حلقه دار طلایی نیز به تن داشت. مرد یک کت نایک با یک شلوار جین و یک کفش ورزشی سفید پوشیده بود. به نظر می رسید که او دستش را دور سلنا حلقه کرده بود و در یکی از عکس ها، به نظر می رسید که او دست او را روی شانه اش گرفته است.

مشخص نیست ارتباط آنها چیست، اما سلنا در حالی که با مردم صحبت می کرد و در حال خروج از هتل به هواداران سلام می کرد بسیار خوشحال به نظر می رسید. تنها چند روز قبل از مشاهده، این خواننده در یک ویدیوی خنده‌ دار در تیک تاک ساخته بود و با صدایی که در آن گفته بود دوست پسر ندارد.

اوایل شب، سلنا گومز به دوستانش نیکولا پلتز و بروکلین بکهام برای یک شب بیرون رفتن در شهر پیوسته بود. نیکولا در استوری اینستاگرامش سلفی از خود و سلنا منتشر کرد و این خواننده را “خواهر” خواند. او همچنین چند عکس از آنها را هنگام شام و حضور در یک بازی فوتبال در استادیوم پارک دو پرنس منتشر کرد. سلنا همچنین در یک عکس آینه ای نگاه بهتری به لباس خود نشان داد و سلفی خود و دوستان متاهلش را در بازی در استوری خود به اشتراک گذاشت.

جدای از قرار، به نظر می رسد که او اخیراً بهترین زندگی خود را با دوستانش سپری می کند. به غیر از بیرون رفتن شبانه اش با نیکولا و بروکلین، او سلفی هایی از خودش و تیلور سوئیفت «بهترین دوستش» در حال لذت بردن از یک شام کنار دریا تنها چند روز پس از شرکت هر دو در مراسم جوایز MTV VMA منتشر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود