تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 11828

سلنا گومز حال و هوای رقصیدن با نیکولا پلتز بکهام را دارد

سلنا گومز حال و هوای رقصیدن با نیکولا پلتز بکهام را دارد

سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام سال 2024 را جدا از هم شروع می کنند و آنها از این بابت ناراحت هستند. روز جمعه، گومز تصویری را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد که او آغاز سال 2023 را با پلتز بکهام جشن می گیرد. او زیر عکسی را نوشت که

سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام سال 2024 را جدا از هم شروع می کنند و آنها از این بابت ناراحت هستند. روز جمعه، گومز تصویری را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد که او آغاز سال 2023 را با پلتز بکهام جشن می گیرد. او زیر عکسی را نوشت که نشان می دهد این جفت با هم روی یک قایق می رقصند در حالی که لباس سفید به تن دارند. ، “دلم برات تنگ میشه.”

در اسلاید داستانی دیگری در روز جمعه، گومز پست نیکولا پلتز را در مورد فیلم آینده‌ اش لولا، که اولین کارگردانی اوست، به اشتراک گذاشت. او داستان را با عنوان “دوست مغرور” نوشت.

پلتز بکهام در توضیح این پست نوشت: ” که تصویر ثابتی از لولا را نشان می داد.

گومز و پلتز بکهام آخرین بار در 3 دسامبر، زمانی که با بروکلین بکهام، همسر پلتز بکام، در مراسم گالا موزه آکادمی شرکت کردند، با هم دیده شدند. خانم‌ هایی که در همان مراسم در سال 2022 ملاقات کردند، با هم شرکت کردند تا سالگرد دوستی خود را جشن بگیرند.

اگر چه آنها دوستان نسبتاً جدیدی هستند، آنها قبلاً به طور عمومی در مورد عمق پیوند خود صحبت کرده اند. پلتز بکهام در مصاحبه ای در مارس 2023 با Cosmopolitan UK در مورد پیوند خود با گومز صحبت کرد. این مدل گفت: ما فقط کلیک کردیم و بهترین زمان را سپری کردیم.

او در ادامه گومز را «واقعاً یکی از شگفت‌ انگیز ترین افرادی که در تمام زندگی‌ ام ملاقات کرده‌ ام» و «مهربان ترین فرد تاریخ» خواند. این بازیگر افزود: احساس می کنم او را برای همیشه می شناسم.

برچسب ها :

ناموجود