تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 7003

سلنا گومز تولد صمیمی ترین همکار خود را جشن می گیرد

سلنا گومز تولد صمیمی ترین همکار خود را جشن می گیرد

سلنا گومز تولد استیو مارتین همکار خود را جشن می گیرد! گومز به افتخار ستاره 78 ساله فیلم Only Murders In The Building، ادای احترامی به استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که برخی از لحظات مورد علاقه او را با این بازیگر برجسته کرد. “تولدت مبارک استیو بادی!” او زیرنویس ویدیویی از بازیگر نقش

سلنا گومز تولد استیو مارتین همکار خود را جشن می گیرد! گومز به افتخار ستاره 78 ساله فیلم Only Murders In The Building، ادای احترامی به استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که برخی از لحظات مورد علاقه او را با این بازیگر برجسته کرد.

“تولدت مبارک استیو بادی!” او زیرنویس ویدیویی از بازیگر نقش اولشان مارتین شورت را نوشت که از بازیگر می‌ پرسد چرا در صحنه نمایش Hulu در یک تخته نشسته است.

مارتین شانه هایش را بالا انداخت و حرکت کرد تا به طرز خنده داری تابلویی را نشان دهد که روی آن نوشته شده بود: «لطفا اینجا بنشین».

اسلاید بعدی یک کلیپ از ستاره پلنگ صورتی بود که مهارت های خود را روی بانجو نشان می داد. در اواخر ویدئو، قبل از اینکه به دور دست ها نگاه کند، لبخند شیرینی به او زد. از زمان بازی در سریال معمایی قتل پر قدرت خود، این سه نفر در مورد پیوند نزدیک خود صحبت کردند.

در آگوست 2021، گومز گفت: “آنها بلا فاصله به من این احساس را دادند که بخشی از این گروه هستم.” “آنها فقط بهترین هستند. آنها بسیار متواضع و مهربان هستند، و فقط دیدگاه انسانی متفاوتی نسبت به هر کسی که تا به حال دیده ام نسبت به زندگی دارند.”

او ادامه داد: “از آنها در مورد زندگی گذشته پرسیدم، و شنیدن در مورد صنعت و نحوه گذشته آن همیشه بسیار جالب بود. احساس می کردم اسفنجی هستم، فقط هر چیزی را که می توانم جذب می کنم. ما همه در حال کار هستیم.”

گومز، مارتین و شورت همگی برای بازی در فیلم Only Murders in the Building مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اند. در زمان پخش فصل 1 سریال، سلنا احساس خود را به اشتراک گذاشت که متوجه شد این سریال چنین نقدهای تحسین آمیزی دریافت کرده است.

گومز گفت: “دوستم عکسی را برای من فرستاد که ما 100 درصد آن را در Rotten Tomatoes دریافت کردیم .” “من نمی دانم که آیا چیزی قرار است خوب شود یا نه من همیشه این کار را با موسیقی و همه چیز انجام می دهم. من فقط با روحیه ام عمل می کنم، بنابر این بسیار خوشحالم که مردم آن را دوست دارند.”

برچسب ها :

ناموجود