تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 11078

سلنا گومز تصویری رمانتیک از عاشقانه جدیدش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز تصویری رمانتیک از عاشقانه جدیدش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز آماده ترک زندگی مجردی است. ستاره هالیوود به تازگی رابطه جدید خود با بنی بلانکو تهیه کننده موسیقی را تایید کرده است، پس از شایعات اخیر در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی این خواننده تصمیم گرفت به شایعات پایان دهد و اعلام کرد که در حال حاضر با این تهیه کننده قرار عاشقانه

سلنا گومز آماده ترک زندگی مجردی است. ستاره هالیوود به تازگی رابطه جدید خود با بنی بلانکو تهیه کننده موسیقی را تایید کرده است، پس از شایعات اخیر در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی این خواننده تصمیم گرفت به شایعات پایان دهد و اعلام کرد که در حال حاضر با این تهیه کننده قرار عاشقانه دارد.

سلنا در رسانه های اجتماعی در مورد این شایعات اظهار نظر کرد و در زیر پستی که اشاره ای به رابطه آنها داشت، حقایق را نوشت. او همچنین تصمیم گرفت به برخی از نظرات منفی کاربران آنلاین پاسخ دهد و از دوست پسر جدید خود دفاع کند و افکار خود را در مورد عشق جدید خود به اشتراک بگذارد.

او فاش کرد: «او بهتر از هر انسانی روی این سیاره با من رفتار کرده است» و اضافه کرد که او «هنوز بهتر از هر کسی است که تا به حال با آن بوده ام».  سلنا تصمیم گرفت همه چیز را رسمی تر کند و به استوری اینستاگرام رفت تا یک سلفی سیاه و سفید با بنی بلانکو منتشر کند.

سلنا گومز و بنی بلانکو

او همچنین پیامی را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت و از آنها قدردانی و حمایت کرد. “قدردانی من فقط یاد آوری این است که چقدر از تک تک شما را دوست دارم.”

این تایید پس از آن صورت می گیرد که یک منبع نزدیک به خواننده به ET گفت که او “به طور اتفاقی قرار ملاقات دارد و با هم خوب کار می کند.” این خودی همچنین گفت که سلنا “فقط روی آنچه در حال حاضر برای او بهترین است تمرکز می کند و با حفظ مرزهای خود بسیار هماهنگ است. دوستان و خانواده‌ اش از او حمایت می‌ کنند و فقط می‌ خواهند او خوشحال باشد.»

طرفداران همچنین متوجه شدند که سلنا و بنی در هفته‌ های گذشته در شبکه‌ های اجتماعی با هم تعامل داشتند و سلنا حتی حمایت خود را از انتشار کتاب اخیر این تهیه‌ کننده موسیقی نشان داد.

برچسب ها :

ناموجود