تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 5195

سلنا گومز ترند ناخن طبیعی را با یک مانیکور جدید ترکیب کرد

سلنا گومز ترند ناخن طبیعی را با یک مانیکور جدید ترکیب کرد

از زمان پایان فصل سوم سریال Only Murders in the Building در آوریل، سلنا گومز در تعطیلات تابستانی و یک سفر دو ماهه به پاریس بوده . اما اکنون او در آمریکا حضور دارد و دوباره وارد عمل شده است، و پروژه به پروژه را در چند هفته گذشته پشت سر می‌گذارد: فصل سوم سریال

از زمان پایان فصل سوم سریال Only Murders in the Building در آوریل، سلنا گومز در تعطیلات تابستانی و یک سفر دو ماهه به پاریس بوده . اما اکنون او در آمریکا حضور دارد و دوباره وارد عمل شده است، و پروژه به پروژه را در چند هفته گذشته پشت سر می‌گذارد: فصل سوم سریال Only Murders in the Building در ماه آگوست نمایش داده می‌شود و Rare Beauty مجموعه جدیدی را در 6 ژوئیه راه‌اندازی می‌کند.

برای راه اندازی، گومز فقط یک کمپین را به اشتراک گذاشت که در آن نگاهی فرشته ای به روند ناخن طبیعی را نشان می دهد. او در عکس‌های عکاسی Rare Beauty، یک تاپ چرم قهوه‌ای با گوشواره‌های نقره‌ای مختلف می‌پوشد. آرایشگر او، هونگ وانگو، چشم او را با استیک سایه چشم ، خط مایع و مداد ابرو برای مطابقت با لباس‌هایش ایجاد کرده و او این ظاهر را با لب‌های براق هلویی ست کرد.

در این عکس، گومز یک مانیکور مینیمالیستی کامل استفاده کرده است که توسط هنرمند قدیمی ناخنش تام باچیک ارائه شده است. باچیک در یک پست اینستاگرامی فاش کرد که برای اولین بار ناخن های گومز را با ست مسافرتی مراقبت از ناخن جدید خود آماده کرده است و چیزی که او آن را “کوتیکول های بی عیب و نقص” می نامد ایجاد کرده است. سپس یک لایه نازک از ژل ناخن را روی کل بستر ناخن او زده و گفت که این یک “ظاهری سبک و فرشته ای برای تضاد با آرایش او ایجاد می کند.

ناخن‌های او کاملاً با روند فعلی ناخن‌های طبیعی مطابقت دارد، که نشان می‌دهد ناخن‌های طبیعی جلا داده می‌ شود. اگرچه مردم گرایش به اجتناب از مانیکور را پذیرفته‌اند، گومز نشان می‌دهد که چگونه مانیکور می‌تواند به نفع شما در هنگام آرایش یا مدل موی جسورانه‌ تر عمل کند. باچیک درست می‌ گوید: با مانیکور بسیار تازه، می‌توانید استایلی متفاوت و جدید داشت و برای تابستان هم ایدا آل باشد.

برچسب ها :

ناموجود