تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 7285

سلنا گومز به تازگی راز خود برای ابروهای کرکی و پر را فاش کرد

سلنا گومز به تازگی راز خود برای ابروهای کرکی و پر را فاش کرد

سلنا گومز به لطف بسیاری از زیبایی های باور نکردنی اش در تمام تابستان در رادار زیبا دوستان بوده است. او به علاقمندان اطلاعات مانیکور زیادی داده است و همه این کارها را با ابرو هایی کاملا مرتب انجام داده است. به نظر می رسد راز او در تمام این مدت ژل لیفتینگ انعطاف پذیر

سلنا گومز به لطف بسیاری از زیبایی های باور نکردنی اش در تمام تابستان در رادار زیبا دوستان بوده است. او به علاقمندان اطلاعات مانیکور زیادی داده است و همه این کارها را با ابرو هایی کاملا مرتب انجام داده است. به نظر می رسد راز او در تمام این مدت ژل لیفتینگ انعطاف پذیر بود که به تازگی در 15 آگوست عرضه شده است.

در 15 آگوست، گومز عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک کت مشکی، گوشواره های حلقه ای طلایی ضخیم، یک موی دم اسبی صاف و یک لب براق هلویی پوشیده بود. ستاره عکس ابرو های او که شکلی پردار و شیک دارند را به اشتراک گذاشت. او در توضیح این عکس می‌ نویسد: «می‌ دانید که من چقدر ابروی لمینت شده را دوست دارم، و من هیجان‌ زده هستم که در نهایت به اشتراک بگذارم که ژل لیفت‌ کننده انعطاف‌ پذیر من در اینجا آمده است.

ژل لیفتینگ انعطاف پذیر Brow Harmony یک ژل شفاف ابرو است که روی تمام سایه های ابرو کار می کند. گومز در یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان می کند: «من می خواستم نسخه خود را از یک ژل لمینیت ایجاد کنم که می توانید بدون اینکه ترد یا سفت شود لایه لایه کنید. من عاشق این هستم که این ژل ظاهری برجسته به شما می دهد در حالی که هنوز هم ابرو هایتان مانند ابروی واقعی هستند. در حالی که بسیاری از ژل‌ های دیگر ابروها تمایل به آرایش دارند، فرمول Rare Beauty بی وزن است و به لطف اعمال کننده برس مخروطی آن، به زیبایی اعمال می‌ شود. اپلیکاتور دارای موهای کوتاه و بلند است که برای پوشاندن موهای ابرو از ریشه تا نوک بدون توجه به ضخامت ابرو ضروری است.

با این حال بهترین بخش؟ این فرمول ضدآب است، بنابراین چه در باشگاه عرق کنید یا در یکی از باران های تند گرفتار شوید، ابروهای شما در تمام طول روز دست نخورده می مانند.

برچسب ها :

ناموجود