تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 6300

سلنا گومز برای اهدا کننده کلیه فرانسیا رایسا عشق می فرستد

سلنا گومز برای اهدا کننده کلیه فرانسیا رایسا عشق می فرستد

سلنا گومز، 31 ساله، کسی نیست که روز تولد یک دوست خوب را از دست بدهد! در روز تولد 35 سالگی فرانسیا رایسا در 26 جولای، این خواننده موسیقی پاپ در اینستاگرام خود تعدادی از عکس‌های زاج بزرگ را برای جشن گرفتن روز خاص خود به اشتراک بگذارد. “مبارک ترین تولد برای این انسان خاص.

سلنا گومز، 31 ساله، کسی نیست که روز تولد یک دوست خوب را از دست بدهد! در روز تولد 35 سالگی فرانسیا رایسا در 26 جولای، این خواننده موسیقی پاپ در اینستاگرام خود تعدادی از عکس‌های زاج بزرگ را برای جشن گرفتن روز خاص خود به اشتراک بگذارد. “مبارک ترین تولد برای این انسان خاص. مهم نیست زندگی ما را به کجا می برد، من تو را دوست دارم. سلنا این پست احساسی را به همراه یک ایموجی قلب قرمز شرح داد.

بلافاصله پس از اینکه این زن 31 ساله جشن تولد خود را با 426 میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت، بسیاری از آنها در رسانه های اجتماعی واکنش نشان دادند. “همه می توانید آنچه را که می خواهید بگویید، اما سلنا گومز از همان ابتدا چیزی جز مهربان و قدردان فرانسیا نبوده است.

همانطور که بسیاری می‌دانند، پس از اینکه سلنا در مصاحبه‌ای در نوامبر ۲۰۲۲ با رولینگ استون نام فرانسیا را ذکر نکرد. سلنا به طور مشهود اشاره کرد که تیلور سوئیفت “تنها دوست او در صنعت” بود. مدت زیادی پس از انتشار مصاحبه، فرانسیا به بخش نظرات پست رفت و اظهارات دوستش را “جالب” خواند.

با وجود این، سلنا اخیراً در جریان حضور در برنامه تلویزیونی Apple TV Dear… در 10 مارس در مورد دوستش صحبت کرد. سلنا گفت من فرانسیا را دوست دارم و از فرانسیا به خاطر اهدای کلیه اش در سال 2017 تمجید کرد. از آن لحظاتی که احساس می کردم تحت نظر هستم. من می دانم که من خیلی خوش شانس بودم، “او در آن زمان توضیح داد. می‌دانم که این اتفاق برای بسیاری از افراد نمی‌ افتد و نتیجه برخی از آن موقعیت‌ها و میزان جدی بودن آنها را می‌دانم، بنابراین ساده نمی‌گیرم که این اتفاق برای من رخ داده است.

سلنا سپس اضافه کرد که «هیچ‌وقت و هرگز بیشتر از فرانسیا به کسی بدهکار نخواهد بود». سلنا گومز تا آنجا پیش رفت که فرانسیا را “بهترین دوست” خود خطاب کرد.

برچسب ها :

ناموجود