تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر : 11028

سلنا گومز برای استایل شیک خود از بالرین ها الهام می گیرد

سلنا گومز برای استایل شیک خود از بالرین ها الهام می گیرد

شکی نیست که سلنا گومز همیشه روی فرش قرمز با ظاهری شیک می آید. چه او یک شاهزاده خانم رنسانس را در گلدن گلوب هدایت کند، یا در رویداد صندوق تاثیر کمیاب خود یک لوب را به نمایش بگذارد. گومز برای آخرین حضور خود روی فرش قرمز در سومین جشن سالانه موزه آکادمی تصاویر متحرک

شکی نیست که سلنا گومز همیشه روی فرش قرمز با ظاهری شیک می آید. چه او یک شاهزاده خانم رنسانس را در گلدن گلوب هدایت کند، یا در رویداد صندوق تاثیر کمیاب خود یک لوب را به نمایش بگذارد.

گومز برای آخرین حضور خود روی فرش قرمز در سومین جشن سالانه موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس، به الهام گرفتن از بالرین ها برای آرایش مو و زرق و برق کلاسیک هالیوود روی آورد.

در ابتدای ظاهر، موی بالرین او توسط آرایشگرش ماریسا مارینو به کمال رسید. تمام موهای گومز به سمت پایین کشیده شده بود، صاف به پشت و محکم به سرش چسبیده بود. روی وسط پشت سرش نشسته بود و چند بار به دور خودش پیچید تا جلوه ای کامل و طناب مانند داشته باشد.

مدل موی سلنا فوق العاده شیک و ساده این امکان را به همه افراد می داد که روی لباس مجلسی زیبای او متمرکز شوند. یک طرح والنتینو، جایی که بیشتر لباس ساده، تنگ و مشکی بود، شانه های او با شالی از رزهای کرومی بزرگ تزئین شده بود.

بالای یقه بدون بند، رشته ای از گل های نقره ای قرار داشت که انگار به گردن او بسته شده بودند، قبل از اینکه از روی شانه هایش آویزان شوند و روی بازو هایش آویزان شوند. ارین والش، استایلیست گومز، این ظاهر را با دستکش های اپرا، کاف نقره ای ضخیم، حلقه همسان، و گوشواره های آویز هماهنگ به پایان رسانده بود.

برای جذابیت، گومز و آرایشگرش ملیسا مردیک همه چیز را ساده اما زیبا نگه داشتند. پوست گومز درخشان و شبنم‌ آمیز بود.

برچسب ها :

ناموجود