تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 10115

سلنا گومز با 430 میلیون دنبال کننده از اینستاگرام خداحافظی کرد

سلنا گومز با 430 میلیون دنبال کننده از اینستاگرام خداحافظی کرد

رسانه های اجتماعی می توانند نسبت به شناخته شده ترین شخصیت ها و چهره ها بسیار ظالمانه عمل کنند. این نفرتی است که در سال‌ های اخیر شکل گرفته و به نظر می‌ رسد کنترل کمی روی آن قرار دارد. یکی از افرادی که تقریباً از لحظه افتتاح حساب بیشترین آسیب را دیده است، هنرمند

رسانه های اجتماعی می توانند نسبت به شناخته شده ترین شخصیت ها و چهره ها بسیار ظالمانه عمل کنند. این نفرتی است که در سال‌ های اخیر شکل گرفته و به نظر می‌ رسد کنترل کمی روی آن قرار دارد. یکی از افرادی که تقریباً از لحظه افتتاح حساب بیشترین آسیب را دیده است، هنرمند سلنا گومز است. او گروهی از طرفداران را پشت سر خود دارد، اما “متنفران” نیز بسیار پر سر و صدا هستند.

سلنا یکی از خوانندگانی بوده است که ناراحتی و درد خود را برای اتفاقاتی که در حال رخ دادن است به اشتراک گذاشته است. او در آن زمان از طریق داستانی نوشت: “افراد شکنجه و کشته می شوند یا هر اقدام نفرت انگیز نسبت به هر گروهی، وحشتناک است. ما باید از همه مردم، به ویژه کودکان محافظت کنیم و خشونت را برای همیشه متوقف کنیم.”

با این حال، او همچنین می‌ دانست که هر چقدر هم که تلاش می‌ کرد، به کسی کمک نمی‌ کرد. او افزود “متاسفم اگر کلمات من هرگز برای همه کافی نخواهد بود یا یک هشتگ. من نمی توانم تحمل کنم که مردم بی گناه صدمه ببینند. این چیزی است که مرا بیمار می کند. کاش می توانستم دنیا را تغییر دهم. اما یک پست این کار را نمی کند.

سلنا گومز با اینستاگرام خداحافظی کرد.

اما مطمئناً این چیزی است که بخش خاصی از طرفداران او را بیشتر آزار داده است. انتقاداتی که او به احتمال زیاد دریافت کرده است، به عنوان زنی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام با 430 میلیون دنبال کننده دارد.

او نوشت: “من استراحت می کنم و اینستاگرامم را حذف می کنم. کارم تمام است. من از هیچ یک از آنچه در حال وقوع است حمایت نمی کنم.” تنها زمان نشان می دهد که آیا حساب در نهایت حذف خواهد شد یا خیر، همانطور که او گفته است.

برچسب ها :

ناموجود