تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 8801

سلنا گومز با چکمه‌ های مشکی شگفت انگیز به نظر می رسد

سلنا گومز با چکمه‌ های مشکی شگفت انگیز به نظر می رسد

سلنا گومز پس از ویدیوی اخیر در تیک تاک که در آن وضعیت مجردی خود را تأیید کرد، در عکسی جدید یک جفت چکمه شیک را در استوری اینستاگرام  خود منتشر کرد. گومز انتخاب جسورانه کفش خود را در عکسی به نمایش گذاشت که در آن به صورت چهار زانو روی تخت نشسته بود. او

سلنا گومز پس از ویدیوی اخیر در تیک تاک که در آن وضعیت مجردی خود را تأیید کرد، در عکسی جدید یک جفت چکمه شیک را در استوری اینستاگرام  خود منتشر کرد.

گومز انتخاب جسورانه کفش خود را در عکسی به نمایش گذاشت که در آن به صورت چهار زانو روی تخت نشسته بود. او یک پیراهن سفید پوشیده بود و چکمه‌ های نوک تیز زیبایی را پوشیده بود.

سلنا موهایش را آزاد و صاف با قسمت میانی مشخص خود پوشید و یک جفت گوشواره طلایی حلقه ای برای تکمیل ظاهرش به آن اضافه کرد. گومز این عکس تمام قد را با یک سلفی خفن دنبال کرد که به نظر می رسید در طول شب از او گرفته شده است.

این بازیگر گفت که با نیکولا پلتز بکهام در حال صرف غذا بوده است زیرا او یک عکس استوری اینستاگرامی را که در ابتدا توسط نیکولا به اشتراک گذاشته شده بود، باز نشر داد که گومز را نشان می‌ داد که پشت میز رستوران نشسته و با استفاده از دوربین گوشی خود آرایش کرده است.

نیکولا در شرح پست استوری اینستاگرام خود نوشت: زیباترین درون و بیرونش است.

عکس دیگری که توسط نیکولا به اشتراک گذاشته شده است، او را در حال عکس گرفتن با گومز و یکی از دوستانش در داخل ماشین نشان می دهد.

نیکولا، که با بروکلین بکهام ازدواج کرده است، همچنین گفت که شوهرش به این مراسم شبانه پیوسته است و یک استوری اینستاگرامی که بروکلین به اشتراک گذاشته بود را دوباره پست کرد.

در این عکس شیرین، زن و شوهر در حالی که در همان ماشینی که نیکولا و گومز نیز در آن به تصویر کشیده شده بودند نشسته بودند. این شب سرگرم‌ کننده و انتخاب چکمه های گومز پس از آن اتفاق افتاد که این خواننده و بازیگر تصمیم گرفت وضعیت رابطه خود را با یک کلیپ مستقیم در تیک تاک روشن کند. گومز با یک تاپ بزرگ، پیام را در حالی که روی کاناپه نشسته بود، ارائه کرد.

سلنا گومز در حالی که برای دوربین دست تکان می دهد گفت: “حدس بزنید چه کسی دوست پسر دارد؟ نه من آن نیستم.” قطعه ای از موفقیت کلاسیک سیندی لاپر در سال 1983 “دختران فقط می خواهند خوش بگذرانند” در طول ویدیوی سرگرم کننده پخش می شد.

گومز ادامه می دهد اما می‌ دانید، من فقط از جایی که هستم لذت می‌ برم و فقط می‌ خواهم از شخصیتی که هستم راضی باشم.

برچسب ها :

ناموجود