تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۳
کد خبر : 8898

سلنا گومز با نیکولا پلتز استایل شبانه خود را ست می کند

سلنا گومز با نیکولا پلتز استایل شبانه خود را ست می کند

سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام وقتی صحبت از جذابیتشان به میان می‌ آید در یک صفحه قرار دارند. سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام تمایل به هماهنگ کردن ظاهر شبانه خود دارند (آنها اخیراً با پوشیدن ژاکت های چرم مشابه به غرفه های استادیوم فوتبال در پاریس رفتند). حالا آنها با آرایش یکسان بازی

سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام وقتی صحبت از جذابیتشان به میان می‌ آید در یک صفحه قرار دارند. سلنا گومز و نیکولا پلتز بکهام تمایل به هماهنگ کردن ظاهر شبانه خود دارند (آنها اخیراً با پوشیدن ژاکت های چرم مشابه به غرفه های استادیوم فوتبال در پاریس رفتند).

حالا آنها با آرایش یکسان بازی دوقلویی خود را به مرحله بعدی می برند. در سلفی جدیدی که در روز چهارشنبه در استوری اینستاگرام گومز به اشتراک گذاشته شده است، می‌ توان این دو را دید که همدیگر را به شیرینی در آغوش گرفته‌ اند و در زیبایی درخشان خود ژست گرفته‌ اند. گونه های آنها که کاملاً سرخ شده است با لب های صورتی براق آنها مطابقت دارد. مژه‌ های آن‌ ها بادکش شده و همچنین حالتی صاف دارند.

گومز یک پیراهن یقه آبی و گوشواره های حلقه ای طلا به تن دارد در حالی که پلتز بکهام یک ژاکت موتو، تاپ سرمه ای و گوشواره های نقره ای بزرگ و درخشان به تن دارد.

چندی پیش، پلتز بکهام سخنان محبت آمیزی را در مورد دوست خود گومز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در عکسی صادقانه از سلنا در حالی که آرایش خود را در استوری اینستاگرامش نشان می‌ داد، نوشت: از درون و بیرون زیبا است.

مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی دوستان برای اولین بار با یکدیگر ارتباط برقرار کردند، اما بسیاری تصور می کنند که این اواخر زمانی بود که آنها پیوند خود را ایجاد کردند (گومز در مراسم عروسی پلتز بکهام با همسر بروکلین پلتز بکهام در سال گذشته حضور نداشت).

با این حال، آنها موفق شده اند یک دوستی تنگاتنگ ایجاد کنند، به دور دنیا سفر کنند و تعطیلات و نقاط عطف را با هم جشن بگیرند. آن‌ ها آنقدر با هم رفت و آمد می‌ کنند (در حالی که بروکلین اغلب به این سرگرمی می‌ پیوندد) که سلنا، سه نفر کوچک آنها را «تروپول» نامید.

خواهر کوچک گومز، گریسی الیوت تیفی، که گاهی اوقات خواهر بزرگش را روی فرش قرمز همراهی می‌ کند، حتی به حلقه درونی آن‌ ها پیوسته است. و حتی موهای بروکلین را به شکلی با مزه تراشیده است.

امسال، پلتز بکهام، نگاهی اجمالی به خواهرخواندگی خود انداخت.

او ادامه داد: «فکر می‌ کنم ما به همان زبان عشق صحبت می‌ کنیم، مثل اینکه واقعاً هرگز در لس‌ آنجلس بیرون نمی‌ رویم، اکنون با شش سگ خود هستیم، همیشه در حال کار یا با سگ‌ ها هستیم». و وقتی در حال معاشرت هستیم، همیشه مثل این است که در کنار آشپزی گریسی و بروکلین بخوابیم، در حال تماشای یک فیلم هستیم و این بهترین است.»

او در پایان گفت: “بهترین لحظات زمانی است که مجبور نیستی کاری انجام دهی. فقط می توانی با افرادی که دوستشان داری باشی و این باعث خوشحالی من می شود، اما من هم چنین خانه ای هستم.”

برچسب ها :

ناموجود