تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
کد خبر : 5958

سلنا گومز با موهای بلوند چهره ای متفاوت از خود به نمایش گذاشت

سلنا گومز با موهای بلوند چهره ای متفاوت از خود به نمایش گذاشت

سلنا گومز ممکن است در تلاش باشد تا بفهمد که آیا مو بورها واقعاً سرگرمی بیشتری دارند یا خیر. روز یکشنبه، سلنا تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در نگاه اول معمولی به نظر می رسید. پشت یک عکس روی جلد که گومز 30 ساله را در حال ژست گرفتن با مو های تیره

سلنا گومز ممکن است در تلاش باشد تا بفهمد که آیا مو بورها واقعاً سرگرمی بیشتری دارند یا خیر. روز یکشنبه، سلنا تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در نگاه اول معمولی به نظر می رسید. پشت یک عکس روی جلد که گومز 30 ساله را در حال ژست گرفتن با مو های تیره معمولی خود نشان می دهد، چند عکس وجود دارد که تغییر کامل بلوند را به تصویر می کشد.

سلنا گومز در پست اینستاگرام چند اسلایدی خود را با پوشیدن یک لباس رنگ‌بندی شده و اکسسوری‌های طلایی پررنگ شروع می‌کند، اما هیچ چیز غیرعادی در مورد موهایش که تیره است و به حالت بافته‌ای پیچیده است، وجود ندارد.

اسلاید بعدی شامل یک سلفی است که کاربران را متعجب می‌کند که اصلاً موهای گومز چگونه به نظر می‌رسد. نور صورتی نئون تهاجمی که خواننده در آن عکس می‌گیرد، رنگ موهای او را تقریباً کاملاً غیرقابل تشخیص می‌کند. با این حال، نمی توان انکار کرد که گومز در اسلاید بعدی پست خود کاملاً بلوند است.

اسلاید سوم سلنا را نشان می‌دهد که روی میز نشسته است و لباسی شفاف به تن دارد. مکملی عالی برای موهای بلوند غیرقابل انکار او که به صورت فرهای حجیم و الهام گرفته از هالیوود قدیمی شکل داده شده بود.

گومز برای اینکه ثابت کند موهای جدیدش فقط برای نمایش اسلاید قبلی نیست، چهارمین و آخرین تصویر را به پست خود اضافه کرد که نشان می دهد این هنرمند با همان موهای بلوند در خانه به طور معمولی ژست گرفته است. سلفی آینه‌ای ساده و غیررسمی، بازیگر را با لباس‌های کامل نشان می‌دهد که شامل شلوار پیژامه فلانل و دمپایی می‌شود.

شاید این خواننده از بهترین دوست قدیمی خود بلوند نمادین ، تیلور سوئیفت الهام گرفته است. این دو به تازگی چهارم ژوئیه را با هم گذرانده اند.

پس از جشن صمیمی روز استقلال، گومز چندین عکس پولاروید از خود، سوئیفت و سایر شرکت کنندگان از جمله استایلیست اشلی آوینیون، مدل سیدنی نس و خواهران هایم، استه، دانیل و آلانا را به اشتراک گذاشت.

این عکس‌ها شامل عکس‌هایی از این گروه دختر بود که در آشپزخانه آواز می‌خواندند، بستنی‌های قرمز، سفید و آبی را به اشتراک می‌گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود