تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 12848

سلنا گومز با لباس صورتی و دامن پردار ژست زیبا می گیرد

سلنا گومز با لباس صورتی و دامن پردار ژست زیبا می گیرد

روز پنجشنبه، سلنا گومز، در اینستاگرام چند عکس از پشت صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیوی جدید خود “Love On” به اشتراک گذاشت. در میان عکس‌ ها، این خواننده و بازیگر با یک لباس صورتی با دامن پردار که با دستکش‌ های سفید بلند و کفش‌ های صورتی نوک تیز ترکیب شده بود، ژست گرفت. تصویر دیگری

روز پنجشنبه، سلنا گومز، در اینستاگرام چند عکس از پشت صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیوی جدید خود “Love On” به اشتراک گذاشت. در میان عکس‌ ها، این خواننده و بازیگر با یک لباس صورتی با دامن پردار که با دستکش‌ های سفید بلند و کفش‌ های صورتی نوک تیز ترکیب شده بود، ژست گرفت.

تصویر دیگری او را در حال ژست گرفتن در میان رقصندگان نشان می‌ دهد، در حالی‌ که در عکس‌ های بعدی گومز در حال دمیدن حباب‌ های آدامس در حالی که یک لباس سفید شفاف به تن داشت و با لباس مشکی پردار و کلاه همسان روی مبل نشسته بود.

گومز موزیک ویدیوی جدید “Love On” به کارگردانی کارگردان فرانسوی گرگ اورل را روز پنجشنبه منتشر کرد و همچنین کلیپی از این تک آهنگ جدید را در اینستاگرام منتشر کرد.

گومز در این آهنگ می خواند: «صبر کن تا عشقم را روشن کنم / هیجان ارزانی ندارم / من یک ترن هوایی هستم، عزیزم بپر.» “چون عزیزم اگه نمیتونی بگی / تو چیزی هستی که من میخوام دوستش داشته باشم.”

این تک‌ آهنگ یک آهنگ سرگرم‌ کننده است که از ماه‌هایی که سلنا سال گذشته در پاریس گذراند، الهام گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود