تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 12404

سلنا گومز با عکسی رمانتیک در رختخواب به نامزدش اشاره می کند

سلنا گومز با عکسی رمانتیک در رختخواب به نامزدش اشاره می کند

سلنا گومز، هنگامی که در روز جمعه با یک عکس شیرین، مستقیماً از رختخواب خود در اینستاگرام قرار گرفت، به برخورد صمیمی و عاشقانه با بنی بلانکو،نامزدش اشاره کرد. در عکسی که او در ۲ فوریه در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در رختخواب موهای زیبای سلنا دور سرش ریخت و یکی از چشمانش که

سلنا گومز، هنگامی که در روز جمعه با یک عکس شیرین، مستقیماً از رختخواب خود در اینستاگرام قرار گرفت، به برخورد صمیمی و عاشقانه با بنی بلانکو،نامزدش اشاره کرد. در عکسی که او در ۲ فوریه در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در رختخواب موهای زیبای سلنا دور سرش ریخت و یکی از چشمانش که بسته بود نمایان بود. در پس زمینه، میز کوچکی با چراغ و پنجره دیده می شد. او این عکس دوست داشتنی را شرح داد: “صبح با تو”.

سلنا و بنی از دسامبر سال 2023 با یکدیگر مرتبط بودند، زمانی که گومز با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی عکسی از این دو نفر که در حساب توییتر PopCrave (X) به اشتراک گذاشته شده بود، تایید کرد که در میان عاشقانه با هم هستند. او نوشت: “او همه چیز مطلق من در قلب من است.” در پاسخ به یکی دیگر از اظهارات طرفدار، او با صدای بلند گفت: «پس چرا او بهترین اتفاقی بوده که برای من افتاده است. پایان.”

و با اظهار نظر ظاهری در مورد نامزدهای سابق خود از جمله جاستین بیبر، او به یکی از طرفدارانش پاسخ داد: “بله آره، و او هنوز از هرکسی که تا به حال با او بوده ام بهتر است. حقایق.” در پاسخی طولانی به یک نظر دیگر، او همچنین ادعا کرد که “خوشحال ترین” است که تا به حال بوده است. “من نمی فهمم. اگه واقعا به من اهمیت میدی این شاد ترین من است. اگر نمی‌ توانید هر چه می‌ خواهید بگویید. اما من هرگز اجازه نخواهم داد که کلمات تو زندگی من را هدایت کنند. همیشه. من تمام کردم اگر نمی‌ توانید مرا در شاد ترین حالتم بپذیرید، اصلاً در زندگی من نباش.»

 

این دو قبلاً در جشن تولد غافلگیر کننده نیکولا پلتز در ماه ژانویه دیده شده بودند و لباس خوابی همسان با بقیه مهمانان به تن داشتند.

برچسب ها :

ناموجود