تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۷
کد خبر : 7404

سلنا گومز با شوخی و خنده خود طرفداران را هم هیجان زده کرد

سلنا گومز با شوخی و خنده خود طرفداران را هم هیجان زده کرد

سلنا گومز، مانند بقیه از طرفداران لذت و شهر است! او با استفاده از نقل قولی از سامانتا جونز نمادین در 22 اوت ویدیوی جدید در تیک تاک به اشتراک گذاشت و کیم کاترال آن را دوست داشت. این مرد 67 ساله که بیش از شش سال نقش شخصیت مورد علاقه طرفداران را بازی می

سلنا گومز، مانند بقیه از طرفداران لذت و شهر است! او با استفاده از نقل قولی از سامانتا جونز نمادین در 22 اوت ویدیوی جدید در تیک تاک به اشتراک گذاشت و کیم کاترال آن را دوست داشت. این مرد 67 ساله که بیش از شش سال نقش شخصیت مورد علاقه طرفداران را بازی می کرد، بلافاصله در توییتر به این کلیپ واکنش نشان داد. او این پست را همراه با یک شکلک بوسیدن توضیح داد: “من این پیام را تایید می کنم …”.

در تیک تاک ستاره پاپ، سلنا از صحنه معروف زمانی که شخصیت سامانتا یکی از خواستگارانش را ناراضی می کند استفاده کرد. این مرد 31 ساله در ابتدای کلیپ گفت: “سلام”. “تمام شد! به همسرم گفتم!» مرد جواب داد و سلنا جواب داد: «این کیه؟!» این خواننده از صدای صحنه برای تبلیغ آخرین آهنگ خود، “Single Soon” استفاده کرد که قرار بود در 25 آگوست پخش شود. سلنا در این پست بسیار شیک به نظر می رسید، زیرا او یک تاپ نارنجی و گوشواره های حلقه ای طلایی را نشان می داد.

بلافاصله پس از به اشتراک گذاشتن این ویدئو، بسیاری از طرفداران او به کامنت‌ها پرداختند تا واکنش نشان دهند. یکی از تحسین‌ کنندگان گفت: «دهانم به زمین خورد ما تو را به خاطر این دوست داریم»، در حالی که دیگری اضافه کرد: «من عاشق این هستم که او دیگر آن دختر غمگین نیست این دوران متعلق به اوست و می‌ درخشد.»

بسیاری از طرفداران کیم نیز در پست توییتر او به سلنا با استفاده از نقل قول سامانتا واکنش نشان دادند. یکی از نمادین ترین لحظات سامانتا. یکی از تحسین‌ کنندگان نوشت، این زیبای بلوند قرار است در قسمت آخر راه‌ اندازی مجدد SATC نقشی کوتاه داشته باشد، و درست مثل آن، که قرار است در 24 آگوست اکران شود.

آخرین قسمت سریال فصل جاری قرار است در 24 آگوست پخش شود.

برچسب ها :

ناموجود