تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۹
کد خبر : 6652

سلنا گومز با تاپ فیروزه‌ای کوتاه شگفت انگیز به نظر می رسد

سلنا گومز با تاپ فیروزه‌ای کوتاه شگفت انگیز به نظر می رسد

سلنا گومز، 31 ساله، در مجموعه ای جدید از عکس های استوری اینستاگرام این هفته، شگفت انگیز به نظر می رسید. این خواننده و هنرپیشه در حالی که سلفی می‌ گرفت با یک تاپ فیروزه‌ای بدون آستین با طرح‌ های گلدار آبی و سفید تیره و یقه‌ ای فرو رفته در آینه ژست گرفت. او

سلنا گومز، 31 ساله، در مجموعه ای جدید از عکس های استوری اینستاگرام این هفته، شگفت انگیز به نظر می رسید. این خواننده و هنرپیشه در حالی که سلفی می‌ گرفت با یک تاپ فیروزه‌ای بدون آستین با طرح‌ های گلدار آبی و سفید تیره و یقه‌ ای فرو رفته در آینه ژست گرفت. او همچنین یک دامن جین بلند اضافه کرد و موهایش را به صورت دم اسبی با روبانی دور آن جمع کرد.

سلنا همچنین ظاهر خود را، با گوشواره‌ های حلقه‌ ای نقره‌ای کوچک نیز تزئین کرد. البته با آرایشی جذاب، از جمله رژ لب قرمز تیره، که برای او باور نکردنی به نظر می رسید، برجسته کرد.

جدیدترین عکس های زیبای سلنا پس از آن منتشر شد که او زمانی که دوست دیرینه اش فرانسیا رایسا، که در سال 2017 یک کلیه به او اهدا کرد، در مورد شایعاتی مبنی بر اختلاف آنها صحبت کرد، تیتر خبرها شد. زمانی که اوایل این ماه در پادکست Good Guys جاش پک ظاهر شد، سلنا گفت که بین آنها هیچ مشکلی وجود ندارد.

شایعات دشمنی در نوامبر 2022، پس از اینکه سلنا در مصاحبه ای با رولینگ استون در مورد دوستانش در صنعت سرگرمی صحبت نکرد، و به فرانسیا اشاره نکرد شروع شد.

فرانسیا همچنین گفت که آنها در مورد وضعیت جدی به مردم گفتند زیرا مطبوعات به نوعی از قبل متوجه شده بودند و آنها می خواستند بتوانند در آن زمان وضعیت را درست کنند.

دوست دلسوز سلنا فرانسیا گفت: «من و او سال‌ ها پیش وضعیتمان را در معرض دید عموم قرار دادیم و صادقانه بگویم، مجبور شدیم. «مطبوعات به این ماجرا پی بردند و ما می‌ خواستیم آن را بگوییم. در مورد آنچه اخیراً در حال رخ دادن است … آیا کسی شما را برای این نوع چیزها آماده می کند؟ هرگز. ما هرگز برای این نوع چیزها آماده نمی شویم. همیشه مرا غافلگیر می کند.»

برچسب ها :

ناموجود