تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 11935

سلنا گومز با استایل سفید ظاهری به زیبایی فرشته را ایجاد می کند

سلنا گومز با استایل سفید ظاهری به زیبایی فرشته را ایجاد می کند

سلنا گومز با آخرین کشف مد خود در حال تغییر است. این خواننده و هنر پیشه در رویداد زیبایی نادر خود در روز چهارشنبه در لس آنجلس یک کت و شلوار سفید مانند فرشته را پوشید. لباس های سفید نارگیلی که، با شلوار سفید و کت سفید ترکیب شده بود و یک استایل فرشته ای

سلنا گومز با آخرین کشف مد خود در حال تغییر است. این خواننده و هنر پیشه در رویداد زیبایی نادر خود در روز چهارشنبه در لس آنجلس یک کت و شلوار سفید مانند فرشته را پوشید.

لباس های سفید نارگیلی که، با شلوار سفید و کت سفید ترکیب شده بود و یک استایل فرشته ای را ایجاد می کرد. برای زیبایی بیشتر، گومز با یک گردنبند تنیس الماس طلای سفید این ظاهر را تزئین کرد.

گومز این ستاره محبوب با آرایشی خنثی و موهایی به حالت باز و به رنگ سبزه اش، بقیه ظاهر خود را به تصویر کشید. بازی انفرادی گومز پس از حضور او در مراسم گلدن گلوب 2024 در روز یکشنبه انجام شد، جایی که او و نامزدش بنی بلانکو دیده شدند که به‌ طور جدی دوست‌ داشتنی بودند.

با وجود اینکه با هم روی فرش قرمز نرفته‌ اند، گومز پس از شرکت در هشتاد و یکمین رویداد سالانه در بورلی هیلتون در لس‌ آنجلس، عکسی عاشقانه از خود و بلانکو به اشتراک گذاشت.

ستاره عکس را در حالی که این دو در لحظه عاشقانه بودند، نوشت: “من برنده شدم.”

این زوج از زمانی که در ماه دسامبر همه چیز را رسمی کردند، آشکارا علاقه خود را به یکدیگر نشان دادند. روز سه شنبه، بلانکو عکس هایی از گومز به اشتراک گذاشت که آرام و خندان به نظر می رسید. تصویر دوم گومز را نشان می‌ دهد که در حالی که صورتش را پوشانده است، ناخن‌ ها و مانیکور قرمز خود را نشان می‌ دهد.

در 30 دسامبر، گومز همچنین عکس هایی از بلانکو را به اشتراک گذاشت که عاشقانه آنها را نشان می داد.

برچسب ها :

ناموجود