تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
کد خبر : 11974

سلنا گومز با استایل جدید ترند شده به زیبایی ظاهر می شود

سلنا گومز با استایل جدید ترند شده به زیبایی ظاهر می شود

به نظر می رسد سلنا گومز در جریان روند مد رسانه های اجتماعی است. روز جمعه، این خواننده، هنر پیشه در مراسم ناهار جوایز AFI در لس آنجلس، با کت و شلوار خط مشکی الهام گرفته از دهه 90 همراه با کمربند طلایی ورساچه که با سر معروف مدوسا مزین شده بود، روی فرش قرمز

به نظر می رسد سلنا گومز در جریان روند مد رسانه های اجتماعی است. روز جمعه، این خواننده، هنر پیشه در مراسم ناهار جوایز AFI در لس آنجلس، با کت و شلوار خط مشکی الهام گرفته از دهه 90 همراه با کمربند طلایی ورساچه که با سر معروف مدوسا مزین شده بود، روی فرش قرمز رفت. او ظاهرش را با چشم دودی و لب‌ های طبیعی تکمیل کرد. لباس او کاملاً آخرین روند مد شده در TikTok، را با عنوان”آژیر اداری” در بر می گیرد.

زیبایی شناسی که در حال حاضر بیش از 5.9 میلیون بازدید در این هشتگ داشته است. با یک پالت رنگ خنثی و اکسسوری های متناسب تعریف می شود. به کفش‌ های پاشنه‌ دار، رژ لب‌ های مشکی، قرمز، جواهرات ضخیم به کالوین کلین یا رالف لورن قدیمی فکر کنید.

این هفته یرای گومز شلوغ بود. در مراسم مراقبت از پوست Rare Beauty خود در روز چهارشنبه در لس آنجلس، گومز یک ست توری شیک و چشم نواز به تن داشت.

لباس سفیدی که از یک جلیقه سفید بیرون می آمد، با شلوار همسان و یک پالتو ترکیب شده بود که یک مجموعه فرشته ای را ایجاد می کرد. برای زیبایی بیشتر، گومز با یک گردنبند تنیس الماس طلای سفید این ظاهر را تزئین کرد. او بقیه ظاهر خود را با آرایش خنثی و موهای سبزه اش اصلاح کرد.

در 8 ژانویه، این بازیگر روی فرش قرمز گلدن گلوب 2024 (جایی که نامزد شد!) با یک لباس قرمز زیبا از جورجیو آرمانی رفت.

این طرح به تنهایی به لطف خط سجاف نا متقارن و رزهای مشکی برجسته شده بود، همراه با آستری مشکی که زیر دامن نمایان می‌ شد، چشمگیر بود.

برچسب ها :

ناموجود