تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
کد خبر : 6904

سلنا گومز استایل ست شده با نزدیکترین دوستش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز استایل ست شده با نزدیکترین دوستش را به اشتراک گذاشت

سلنا گومز و فرانسیا رایسا دوستان صمیمی هستند. این دو هنرمند در عکسی که گومز در روز جمعه در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، استایل مشابه خود را نشان دادند و او گفت کرد که این دو دوست یک شب را با هم گذرانده اند و ثابت کرد که دوستی آنها پس از شایعات

سلنا گومز و فرانسیا رایسا دوستان صمیمی هستند. این دو هنرمند در عکسی که گومز در روز جمعه در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، استایل مشابه خود را نشان دادند و او گفت کرد که این دو دوست یک شب را با هم گذرانده اند و ثابت کرد که دوستی آنها پس از شایعات استوار است.

سلنا همچنین عکسی را منتشر کرد که نشان می داد او در حالی که کنار میزی با یک لیوان نوشیدنی نشسته بود، در رستوران ایتالیایی جورجیو بالدی در لس آنجلس، لبخند می زد.

رایسا همچنین عکسی را بازنشر کرد که در ابتدا توسط ترزا ماری مینگوس، دوست‌ دار گومز به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌ داد او در همان میز نشسته و یک تابلوی جورجیو بالدی پشت سرش قرار دارد. به نظر می رسد مینگوس و گروهی از دوستان دیگر در شب بیرون رفتن به گومز و رایسا پیوستند.

گومز در پست خود مجموعه ای از عکس های خود با رایسا را ​​به اشتراک گذاشت که پس از آن رایسا پسندید. طرفداران همچنین متوجه شدند که این بازیگر دوباره گومز را در اینستاگرام دنبال کرده است.

با این حال، به نظر می رسد که این دوستی به مسیر خود بازگشته است. علاوه بر تاریخ شام آنها و پست تولد گومز برای رایسا، خواننده اوایل سال از دوستش تمجید کرد.

در طی یک قسمت از سریال مستند Apple TV Dear… در ماه مارس، گومز از رایسا به عنوان “بهترین دوست” خود یاد کرد و افزود که او برای همیشه به برای پیوند کلیه خود “مدیون” او است.

او گفت: «در عرض سه روز، این کار را برای من انجام داد. گومز در این قسمت گفت و این یکی از آن لحظاتی بود که احساس می کردم تحت نظر هستم. “می دانم که خیلی خوش شانس بودم.”

برچسب ها :

ناموجود