تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 9177

سلنا گومز از مدل موی لوب شیک خود رونمایی می کند

سلنا گومز از مدل موی لوب شیک خود رونمایی می کند

سال موی باب است و سلنا گومز آن را زنده نگه می دارد. سلنا اخیراً موارد جدیدی را امتحان کرده است از ناخن‌ های کرومی، آرایش الهام‌گرفته از مولن روژ تا مانیکور های میکرو فرنچ. اکنون، پس از اینکه افراد مشهوری مانند مگان فاکس، سائورس رونان، لیدی گاگا و غیره همگی موهای کوتاه‌ تر را

سال موی باب است و سلنا گومز آن را زنده نگه می دارد. سلنا اخیراً موارد جدیدی را امتحان کرده است از ناخن‌ های کرومی، آرایش الهام‌گرفته از مولن روژ تا مانیکور های میکرو فرنچ. اکنون، پس از اینکه افراد مشهوری مانند مگان فاکس، سائورس رونان، لیدی گاگا و غیره همگی موهای کوتاه‌ تر را مورد علاقه خود قرار داده‌اند، گومز مدل مو باب لوب را نیز امتحان می‌ کند و به بزرگ‌ ترین شکل ممکن از آن رونمایی می کند.

در 4 اکتبر، سلنا گومز، مراسم افتتاحیه صندوق تاثیر کمیاب را در لس آنجلس میزبانی کرد، جایی که برای اولین بار از موهای کوتاه خود رونمایی کرد. اما، اگر فکر می‌ کردید حضور در بزرگترین شب‌ های برند او در یک لوب تازه خلاصه می شود لباس شیک او را هم ببینید.

سلنا با مدل موی جدید همراه با یک لباس نقره ای درخشان روی فرش قرمز ظاهر شد. موهای گومز روی شانه هایش ریخته بود و قسمت میانی آن صاف بود. سمت راست موهای قهوه‌ ای تیره‌ اش را پشت گوشش گذاشت تا گوشواره‌ های نقره‌ ای فاخرش را به رخ بکشد. موهای لوب رشته‌ های قاب‌ بندی ظریفی در اطراف صورتش داشت، اما در بیشتر قسمت‌ ها، یک برش یکنواخت در اطراف صورتش بود.

اولین لباس شب او یک لباس ماکسی بلند و دنباله دار بود که همیشه چند قدم پشت سر او بود. پارچه خاکستری که با اکسسوری های نقره ای پر زرق و برق پوشانده شده بود و یک گل رز بزرگ را در یقه لباس نشان می داد. او حلقه‌ های نقره‌ ای ساده را به اکسسوری های خود اضافه کرد و با ناخن‌ های نقره‌ ای درخشان ظاهر خود را تکمیل کرده بود.

او برای دومین بار روی فرش قرمز ظاهر شد و لباس ماکسی خود را با یک لباس فوق‌ العاده مینی به شکل یک گل بنفش غول پیکر تغییر داد. یک شانه بالاتر از دیگری بود و خط پائین پایین کمی به اطراف بالا متمایل شده بود. این لباس از گلبرگ های بنفش بزرگ تشکیل شده بود که با پولک های براق در سایه های مختلف رنگ پوشیده شده بود. کفش های پاشنه‌ بلند نقره‌ ای و همان گوشواره‌ هایی که ظاهر اول او بود، آخرین نکته‌ ای بود که روی این لباس داشت.

برچسب ها :

ناموجود