تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 10042

سلنا گومز از رسانه‌ های اجتماعی فاصله خواهد گرفت

سلنا گومز از رسانه‌ های اجتماعی فاصله خواهد گرفت

سلنا گومز در حال استراحت از شبکه های اجتماعی است. روز دوشنبه، این خواننده 31 ساله در استوری اینستاگرام خود فاش کرد که مجبور شده از شبکه های اجتماعی خود عقب نشینی کند “زیرا قلب من از دیدن تمام وحشت، نفرت، خشونت و وحشتی که در جهان در حال وقوع است می شکند. “ گومز

سلنا گومز در حال استراحت از شبکه های اجتماعی است. روز دوشنبه، این خواننده 31 ساله در استوری اینستاگرام خود فاش کرد که مجبور شده از شبکه های اجتماعی خود عقب نشینی کند “زیرا قلب من از دیدن تمام وحشت، نفرت، خشونت و وحشتی که در جهان در حال وقوع است می شکند. “

گومز پیش از ادامه گفت: «شکنجه و کشته شدن افراد یا هر اقدام نفرت انگیز نسبت به یک گروه وحشتناک است.”

او ادامه داد: متاسفم اگر کلمات من هرگز برای همه یا یک هشتگ کافی نباشد. “من نمی توانم در مقابل آسیب دیدن افراد بی گناه تحمل کنم. این چیزی است که مرا بیمار می کند. ای کاش می توانستم دنیا را تغییر دهم. اما یک پست این کار را نمی کند.”

سلنا گومز پیام خود را با نام “عشق، سلنا” امضا کرد.

در پست دوم، گومز یک عکس سیاه و سفید از خواهر کوچکترش گریسی الیوت تیفی منتشر کرد و توضیح داد که داشتن یک خواهر او را نسبت به جنبه های منفی زندگی حساس تر کرده است.

او نوشت: «داشتن یک خواهر هر روز مرا حساس تر کرده است. من برای کودکان و زندگی های بی گناه هر کاری انجام می دهم.

پست گومز پس از آن منتشر شد که او در مورد تبدیل مبارزات سلامت روان گذشته خود به چیزی مثبت در اولین سالانه صندوق تاثیر کمیاب در 5 اکتبر صحبت کرد.

گومز به حضار در استودیوی نیا در هالیوود در میان جمع آوری پول برای سازمان های بهداشت روان جوانان گفت: “من برای مدت طولانی با دنیای درون سرم مبارزه کردم و احساس می کردم گم شده ام و گاهی احساس نا امیدی می کردم.”

او ادامه داد: “با این دانش، می‌ توانم به دنبال حمایتی باشم که برای خودم نیاز داشتم، تا دوباره شادی خود را پیدا کنم.” و امشب بسیار مفتخرم که بگویم این کار را انجام داده ام و هر روز واقعا سخت کار کرده ام و خیلی خوشحالم که فقط زنده هستم و امروز اینجا با شما بچه ها هستم.

روز دوشنبه، گومز نیز در بازی لس آنجلس لیکرز مقابل اورلاندو مجیک حضور پیدا کرد. ستاره که آرام به نظر می رسید، در حالی که یک کت چرم سایز بزرگ پوشیده بود، موهایش را از صورتش دور نگه داشته بود.

برچسب ها :

ناموجود