تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر : 11788

سلنا گومز از بمباران مطبوعاتی توسط نامزد جدیدش نجات می یابد

سلنا گومز از بمباران مطبوعاتی توسط نامزد جدیدش نجات می یابد

سلنا گومز با کانون توجه غریبه نیست. این خواننده سوپر استار زمانی که بسیار جوان بود وارد صحنه شد و از آن زمان به عنوان یک آهنربای پاپاراتزی شناخته شده است. آخرین بمباران گومز توجه هواداران را به خود جلب کرد، نه به خاطر انبوه مطبوعاتی که او را در مسیر ورود برای تماشای بازی

سلنا گومز با کانون توجه غریبه نیست. این خواننده سوپر استار زمانی که بسیار جوان بود وارد صحنه شد و از آن زمان به عنوان یک آهنربای پاپاراتزی شناخته شده است.

آخرین بمباران گومز توجه هواداران را به خود جلب کرد، نه به خاطر انبوه مطبوعاتی که او را در مسیر ورود برای تماشای بازی نیمه هفته لیکرز مقابل میامی هیت مورد بررسی قرار دادند، بلکه به خاطر ژست محافظتی نامزد جدیدش بنی بلانکو در حالی که آن دو در کنار هم راه می رفتند.

هنگامی که این زوج راهی تماشای بازی شدند، مجبور شدند به زور از میان انبوه مطبوعات و هوادارانی که بیرون از زمین منتظر آنها بودند، عبور کنند. اما به لطف بلانکو بود که آنها توانستند این کار را انجام دهند. بنی بلانکو ، شریک زندگی خود را در برابر فلاش های درخشان دوربین ها پناه داد و با آرامش عکاسان را کنار زد.

طرفداران در شبکه های اجتماعی از این حرکت تمجید کردند. یکی در X می نویسد: «درک نیست که چرا ملکه عاشق است.» «می توان گفت که او واقعاً او را دوست دارد» و «آنها با هم زیبا به نظر می رسند» برخی از نظرات دیگر بودند. اگر چه این رابطه نسبتاً جدید است، اما به نظر می رسد آینده ای عاشقانه در پیش دارند.

برچسب ها :

ناموجود