تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
کد خبر : 5098

چرا سلنا گومز سلبریتی ها را در اینستاگرام آنفالو کرد؟

چرا سلنا گومز سلبریتی ها را در اینستاگرام آنفالو کرد؟

سلنا گومز، 30 ساله، به نظر می رسید که در آخر هفته افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کند، بررسی کرده است. این خواننده زین مالک، جی جی حدید، بلا حدید، زندایا و غیره را آنفالو کرد و طرفداران بلافاصله متوجه این موضوع شدند. از آنجایی که او اخیراً به صورت عاشقانه با زین

سلنا گومز، 30 ساله، به نظر می رسید که در آخر هفته افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کند، بررسی کرده است. این خواننده زین مالک، جی جی حدید، بلا حدید، زندایا و غیره را آنفالو کرد و طرفداران بلافاصله متوجه این موضوع شدند. از آنجایی که او اخیراً به صورت عاشقانه با زین مرتبط شده بود، این حرکت کمی شوکه کننده بود، اما یک منبع گفت او  هیچ احساس منفی نسبت به گروهی از افرادی که فهرست دنبال کننده خود بود را حذف کرده است، ندارد.

این منبع گفت: «مطمئناً هیچ احساس بدی نسبت با کسی که او آنفالو کرده است وجود ندارد. از آنجایی که سلنا در گذشته رابطه عشق و نفرت خود را در رسانه های اجتماعی ابراز کرده است، آخرین حرکت او ممکن است به این باشد که سلامت روان خود را در اولویت قرار داده است. در فوریه، او حتی اعتراف کرد که گاهی اوقات پس از خواندن نظرات منفی “گریه می کند”.

من دائماً گریه می کردم. من دائماً اضطراب داشتم … دیگر نمی توانستم این کار را انجام دهم. این اتلاف وقت من بود.«تنها چیزی که در تلفنم دارم TikTok است زیرا به نظرم روابط دشمنانه در آن کمی کمتر است. چیزهای شگفت انگیزی در مورد رسانه های اجتماعی وجود دارد برقراری ارتباط با طرفداران، دیدن میزان خوشحالی و هیجان آنها و داستان های آنها.

سلنا گومز من یک سیستم ایجاد کردم، او ادامه داد. “هر کاری که انجام می دهم برای دستیارم که آنها را پست می کند ارسال می کنم. در مورد نظرات، تیم من مواردی را جمع آوری خواهد کرد که دلگرم کننده است.”

از آنجایی که سلنا همچنان از رسانه‌های اجتماعی فاصله می‌گیرد، هنوز هم با عکس‌ها و ویدیوهایش توجه زیادی را به خود جلب کرده است. سلنا گومز به تازگی عکسی زیبا از خود در حال ژست گرفتن روی قایق را به اشتراک گذاشته است. دستانش را در موهایش فرو کرده بود و چشمانش را بسته بود و هوای تازه را با آب زلال زیر سرش فرو می برد. او همچنین گوشواره‌های طلای مد روز به پوشیده بود، و اگرچه موقعیت مکانی خود را تأیید نکرد، اما مشخص بود که این ستاره با استعداد تقریباً در همان زمانی که پست را به اشتراک گذاشت در پاریس، فرانسه بود.

برچسب ها :

ناموجود