تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
کد خبر : 9858

سقوط دردناک جرارد پیکه از روی صحنه خبر ساز شد

سقوط دردناک جرارد پیکه از روی صحنه خبر ساز شد

جرارد پیکه هنگام راه اندازی مسابقات لیگ کینگز آمریکا لحظه دردناکی را تجربه کرد. این بازیکن بازنشسته فوتبال در حالی ضبط شد که برای گرفتن امضا به یکی از هواداران نزدیک می شد و در کنار صحنه سقوط می کرد. این ویدئو در Pop Crave به اشتراک گذاشته شد و لحظه ای را نشان می

جرارد پیکه هنگام راه اندازی مسابقات لیگ کینگز آمریکا لحظه دردناکی را تجربه کرد. این بازیکن بازنشسته فوتبال در حالی ضبط شد که برای گرفتن امضا به یکی از هواداران نزدیک می شد و در کنار صحنه سقوط می کرد.

این ویدئو در Pop Crave به اشتراک گذاشته شد و لحظه ای را نشان می دهد که پیکه به طرفدار جوانی نزدیک می شود که پیراهن بارسلونا را با شماره سه چاپ شده در پشت در دست گرفته بود. وقتی پیکه دستش را به سمت پیراهن می برد، از روی صحنه به پایین می افتد و فاصله بین آن و دیواری را که هواداران را از هم جدا می کند، اشتباه تشخیص می دهد. سقوط او باعث تعجب تماشاگران شد و باعث شد که تیم امنیتی بیایند و ببینند چه اتفاقی دارد می افتد.

به نظر نمی رسد پیکه پس از سقوط دوباره در آنجا ظاهر شود، اما دیلی میل گزارش می دهد که او در این حادثه آسیب ندیده است.

جرارد پیکه کینگز لیگ آمریکا را راه اندازی کرد.

در طول تابستان، پیکه کینگز لیگ آمریکا را راه اندازی کرد و پروژه خود را به کشورها و مکان های بیشتری معرفی کرد. این لیگ که در مکزیک مستقر است، دارای 12 رئیس از کشور های مختلف است و قرار است در ژانویه 2024 آغاز شود. “کینگز لیگ آمریکا در مکزیکو سیتی برگزار خواهد شد و 12 رئیس اسپانیایی زبان از کشورهای مختلف در سراسر قاره آمریکا، مانند آرژانتین، کلمبیا و ایالات متحده دارد.

این مسابقه به طور همزمان در دو سوی اقیانوس اطلس برگزار خواهد شد. لیگ جدید از همان قوانین تورنمنت فعلی پیروی می کند و امکان برگزاری پلی آف بین المللی با بهترین تیم های هر کشور را فراهم می کند.

برچسب ها :

ناموجود