تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 12907

سبک سلنا گومز روی فرش قرمز مشابه یک عروس زیباست

سبک سلنا گومز روی فرش قرمز مشابه یک عروس زیباست

سبک فرش قرمز سلنا گومز همچنان داغ می شود. این خواننده و بازیگر به سبک جوایز SAG 2024 شیک به نظر می رسید و لباس ورساچه با پولک‌ های سفید پوشیده بود که حال و هوای شیک مشابه یک عروس را به نمایش می‌ گذاشت و احتمالاً نشانه‌ ای از موزیک ویدیوی عاشقانه‌ اش Love

سبک فرش قرمز سلنا گومز همچنان داغ می شود. این خواننده و بازیگر به سبک جوایز SAG 2024 شیک به نظر می رسید و لباس ورساچه با پولک‌ های سفید پوشیده بود که حال و هوای شیک مشابه یک عروس را به نمایش می‌ گذاشت و احتمالاً نشانه‌ ای از موزیک ویدیوی عاشقانه‌ اش Love On بود که در آن او یک لحظه عروسی نیز دارد.

گومز استایل خود را با یک لحظه زیبایی به همان اندازه شگفت‌ انگیز تکمیل کرد، موهایی که به پشت کشیده بودند با حالتی رترو، لب‌ های قرمز و ناخن‌ های قرمز. او ظاهر را با گوشواره‌ های حلقه‌ ای نقره‌ ای سایز بزرگ نقره‌ ای روی لباس بود، برجسته کرد.

نمایش موفق گومز Hulu Only Murders in the Building، برای اجرای برجسته توسط یک گروه در یک مجموعه کمدی در مراسم امسال نامزد شد.

این یک فصل شلوغ جوایز برای این ستاره چند خط فاصله بوده است، که در مراسم گلدن گلوب و امی شرکت کرده و در عین حال موسیقی جدیدی عرضه کرده است.

در ژانویه، او این کار را در گلدن گلوب 2024 آغاز کرد، جایی که بار دیگر برای بازی در نقش مابل مورا در Only Murders in the Building نامزد بهترین بازی توسط یک بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی، کمدی یا موزیکال شد.

گومز در این مراسم یک لباس قرمز پر جنب و جوش با حاشیه های نامتقارن از جورجیو آرمانی پوشیده بود. که جلوی آن با گل رز مشکی و کمربند مشکی  نمایان می‌ شد.

او این ظاهر را با کفش‌ های پاشنه‌ دار کریستین لوبوتن قرمز متالیک و جواهرات فراوان و همچنین یک پوشش تازه از لاک ناخن مشکی تکمیل کرد.

گومز همچنین در موزیک ویدیوی آهنگ جدید خود “Love On” که از عشق او به پاریس الهام گرفته شده است، مجموعه ای از ظاهر اسکار د لا رنتا را به تن می کند.

گومز در اوایل این ماه در اینستاگرام پس از به اشتراک گذاشتن یک ادای احترام به روز ولنتاین از نامزدش بلانکو ، آهنگ جدید خود را اعلام کرد.

در عکس، گومز در حالی که زبانش را بیرون آورده و علامت صلح را چشمک می‌ زند، با بلانک دیده می شود.

برچسب ها :

ناموجود