تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 4253

7 ایده سایه چشم اسموکی مسی جسورانه اما خاص

7 ایده سایه چشم اسموکی مسی جسورانه اما خاص

هر چند وقت یکبار با یک روند آرایش روبرو می شویم که برای همه خوب به نظر می رسد. یکی از این روند؟ سایه چشم مسی به نظر می رسد. مس با رنگ ها و پرداخت های مختلف، فوراً چشم ها را درخشان می کند و پلک های شما را با یک حرکت به بالا

هر چند وقت یکبار با یک روند آرایش روبرو می شویم که برای همه خوب به نظر می رسد. یکی از این روند؟ سایه چشم مسی به نظر می رسد. مس با رنگ ها و پرداخت های مختلف، فوراً چشم ها را درخشان می کند و پلک های شما را با یک حرکت به بالا می برد. مسی، هم به تنهایی و هم با رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای پررنگ و رنگ‌های صورتی گرم، زیبا به نظر می‌رسد. یکی از ترکیب های محبوب آرایش چشم مسی نرم با یک خط برجسته فیروزه ای یا سبز زمردی است. برای اینکه به شما الهام تازه ای برای گرفتن این رنگ تند داشته باشید، برخی از سایه چشم های مسی ترند را جمع آوری کرده ایم.

آرایش چشم مسی برجسته

سایه مسی روشن فقط با مقدار مناسب هایلایت اعمال شده در گوشه داخلی چشم (و دوباره روی گونه) درخششی خاصی ایجاد می کند که هر کسی دوست دارد. با افزودن یک خط لب مات، قرمز و خط مشکی پررنگ بر روی لب ها، ظاهری بسازید تا یک لحظه جذاب تر از فرش قرمز را تجربه کنید.

پوست درخشان


سایه مسی با پوستی درخشان، برجسته و حجاری شده بسیار زیبا به نظر می رسد. مس دارای انرژی بسیار منحصربه‌فردی است که آن را از رنگ‌های قهوه‌ای و خنثی‌تر و همچنین خواهر و برادرش، نقره‌ای و طلایی جدا می‌کند.

مسی سرتاسری

مسی در این سایه نرم تر است، اما به دلیل اینکه تا ابرو ترکیب شده است، چشمگیرتر به نظر می رسد. از پایین شروع کنید و با حرکات دایره ای مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.

سایه چشم مسی نرم

مسی نرم همراه با رنگ های گلگون راه دیگری برای ایجاد یک سایه مسی طبیعی است. این برداشت توسط خط مشکی اعمال شده بر روی خطوط داخلی و خارجی مژه افزایش می یابد.

مسی طلایی

همانطور که در اینجا مشاهده می شود، مخلوط طلای نرم و مس برای ایجاد سایه درخشان حرکت درستی است. سایه چشم مایع پوششی درخشان و اثری طولانی مدت برای هر موقعیتی ارائه می دهد.

سایه چشم مسی لایه ای

رنگ‌های مسی روشن روی پلک‌ها با رنگ‌های عمیق‌تر در چین، این سایه چشم چند بعدی مسی را با هم ترکیب می‌کند. یک پالت سایه با چند سایه مسی هنگام بازسازی ایده آل است.

اسموکی پیچیده

مثال دیگری از اینکه چرا مس یک انتخاب عالی برای ایجاد چشم اسموکی است، این ظاهر بر روی تابلوی الهام بخش رویداد ما سنجاق شده است. برای به دست آوردن ظاهر، سایه مسی را در بالا و پایین چشم ترکیب کنید. سپس، آستر مایع مشکی را در مرکز درب بمالید و آن را به سمت بیرون بکشید تا مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود