تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
کد خبر : 7329

سام اصغری لباس مبدلی می خواهد تا از دست پاپاراتزی ها پنهان شود

سام اصغری لباس مبدلی می خواهد تا از دست پاپاراتزی ها پنهان شود

سام اصغری در مورد جدایی خود از بریتنی اسپیرز حس شوخ طبعی را حفظ کرده است. سام، در استوری اینستاگرام خود از طرفداران درخواست کرد تا به او کمک کنند تا لباس مبدلی را انتخاب کند تا از دست پاپاراتزی ها پنهان شود. او چند ایده متفاوت را به نمایش گذاشت که هویت او را

سام اصغری در مورد جدایی خود از بریتنی اسپیرز حس شوخ طبعی را حفظ کرده است. سام، در استوری اینستاگرام خود از طرفداران درخواست کرد تا به او کمک کنند تا لباس مبدلی را انتخاب کند تا از دست پاپاراتزی ها پنهان شود. او چند ایده متفاوت را به نمایش گذاشت که هویت او را پنهان می کرد و از طرفداران خواست که یکی از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

این سه قیافه کاملاً متفاوت بودند و به خوبی هویت او را پنهان کردند. انتخاب اول شامل یک کلاه گیس خاکستری با موهای سیخ، سبیل خاکستری بلند و یک عینک بود که به مربی تناسب اندام ظاهر کمی مسن‌ تر می‌ داد. انتخاب دوم شامل یک کلاه گیس با موهای مجعد و یک عینک آفتابی خلبانی بزرگ بود. آخرین نگاه فقط یک کلاه گیس با چند چتری مواج بود. او همراه با این پست نوشت: «به من کمک کنید لباس مبدلی را برای مخفی شدن از دست پاپاراتزی ها انتخاب کنم.

 

جدایی سام و بریتنی پس از شش سال زندگی مشترک و کمی بیش از یک سال ازدواج در 16 آگوست گزارش شد. نمایندگان او همچنین گفته اند که او قصد ندارد قرارداد پیش از ازدواج را که قبل از ازدواجشان امضا کرده بود به چالش بکشد. پس از انتشار این خبر، سام بیانیه ای منتشر کرد و گفت که این زوج “تصمیم گرفتند به سفر زندگی شان با هم پایان دهند” در اینستاگرام. او گفت: “ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم حفظ خواهیم کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو می کنم.” درخواست برای حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می رسد بنابراین من فقط از همه از جمله رسانه ها می خواهم که مهربان و متفکر باشند.”

پس از چند پیام رمزآلود، بریتنی نیز پس از چند روز در پستی در اینستاگرام درباره این جدایی صحبت کرد. او نوشت: «6 سال زمان زیادی برای بودن با کسی است، بنابراین، من کمی شوکه شده‌ام، اما… من اینجا نیستم تا دلیل آن را توضیح دهم، زیرا صادقانه بگویم که این به هیچ‌ کس مربوط نیست.» “من مدت زیادی است که آن را قوی بازی می کنم و اینستاگرام من ممکن است عالی به نظر برسد اما از واقعیت دور است و فکر می کنم همه ما این را می دانیم!”

برچسب ها :

ناموجود