تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
کد خبر : 13200

زندیا یک مدل موی باب جدید را به نمایش می گذارد

زندیا یک مدل موی باب جدید را به نمایش می گذارد

زندیا برای جوایز Essence Black Women in Hollywood در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس در روز پنجشنبه، این ستاره با استایل متفاوت دیگر از  روز قبل ظاهر شد. در حالی که این ظاهر به طور قطع غیر رسمی‌تر از بسیاری از استایل های اخیر او روی فرش قرمز بود، اما کمتر چشمگیر نبود.

زندیا برای جوایز Essence Black Women in Hollywood در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس در روز پنجشنبه، این ستاره با استایل متفاوت دیگر از  روز قبل ظاهر شد.

در حالی که این ظاهر به طور قطع غیر رسمی‌تر از بسیاری از استایل های اخیر او روی فرش قرمز بود، اما کمتر چشمگیر نبود. او با شلوار جین آبی و تاپ نقره ای شفاف از Jean Paul Gaultier Couture Couture شیک به نظر می رسید.

زندیا، استایل خود را با چوکر نقره ای و سر آستین های نقره ای دراماتیک البته جواهراتی از بولگاری و همچنین کمربند نقره ای چند لایه، طراحی کرد. او کفش های پاشنه بلند و نوک تیز سفید پوشیده بود.

این ستاره همچنین یک مدل موی باب را به نمایش گذاشت متفاوت از موهای فر که شب گذشته برای جوایز مد فرش سبز داشت.

برای جوایز مد فرش سبز، زندایا، یک لباس روبرتو کاوالی از مجموعه بهار تابستان 2011 این خانه مد را پوشید. لباس تمساح ابریشمی بدون آستین طوسی دارای جزئیات حاشیه‌ ای عمیق بود و کل لباس در حالی که او روی فرش راه می‌ رفت، شناور بود.

این ظاهر ها هر دو پس از انتخاب شدن زندیا به عنوان رئیس مشترک مت گالا آتی که در 6 می برگزار می شود، به وجود می آیند. زندیا با کد لباسی به نام “باغ زمان” در کنار بانی بد، کریس همسورث و جنیفر لوپز این جشن را هدایت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود