تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 12393

زندیا و تیموتی شالامی با استایل مشکی هماهنگ می درخشند

زندیا و تیموتی شالامی با استایل مشکی هماهنگ می درخشند

زندیا و تیموتی شالامی در حال ساخت دور تبلیغاتی فیلم Dune قسمت دوم خود هستند البته تا جایی که ممکن است شیک! روز پنجشنبه، این دو بازیگر هنگام ورود به جیمی کیمل لایو در هالیوود مشاهده شدند! قبل از تاریخ برنامه ریزی شده برای اکران فیلم در اول مارس. زندیا، بیرون از استودیوی تلویزیونی با

زندیا و تیموتی شالامی در حال ساخت دور تبلیغاتی فیلم Dune قسمت دوم خود هستند البته تا جایی که ممکن است شیک! روز پنجشنبه، این دو بازیگر هنگام ورود به جیمی کیمل لایو در هالیوود مشاهده شدند! قبل از تاریخ برنامه ریزی شده برای اکران فیلم در اول مارس.

زندیا، بیرون از استودیوی تلویزیونی با پوشیدن یک ست مشکی دو تکه چرمی دیده شد. دو جیب بلند در پایین طرح لباس چرمی او دوخته شده بود که در هر قرار داشت.

به نظر می رسید که این بازیگر کفش های کریستین لوبوتن پا بسته پوشیده است. موهایش را عقب کشیده بود و ظاهرش را با جواهرات نقره تزئین کرده بود.

تیموتی شالامی، ظاهر خود را معمولی نگه داشت در حالی که هنوز استایل او با زندیا هماهنگ می شد. این بازیگر ونکا با یک سویشرت مشکی بدون آستین از او عکس گرفته شد. او لباس خود را با شلوار چرمی مشکی و اکسسوری های نقره ای نیز تکمیل کرد.

در فیلم علمی تخیلی ونکا به کارگردانی دنیس ویلنوو، بازیگرانی از جمله آستین باتلر در نقش فید راوتا هارکونن ظالم و خیانتکار، فلورانس پوگ در نقش پرنسس ایرولان کورینو، خاویر باردم در نقش استیلگار و کریستوفر واکن در نقش امپراتور شادام چهارم حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود