تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 12815

زندیا و تیموتی شالامی با استایل شیک و همسان وارد می شوند

زندیا و تیموتی شالامی با استایل شیک و همسان وارد می شوند

زندیا و تیموتی شالامی دوقلو شدند! بازیگران شیک پوش در یک رویداد در کره جنوبی برای Dune: Part Two Wednesday با لباس های چرمی همسان خیره کننده وارد شدند. و آنها بسیار جذاب به نظر می رسیدند. زندیا، 27 ساله، یک نسخه هلویی روشن پوشیده بود، در حالی که شالامی، 28 ساله، همان لباس را

زندیا و تیموتی شالامی دوقلو شدند! بازیگران شیک پوش در یک رویداد در کره جنوبی برای Dune: Part Two Wednesday با لباس های چرمی همسان خیره کننده وارد شدند. و آنها بسیار جذاب به نظر می رسیدند.

زندیا، 27 ساله، یک نسخه هلویی روشن پوشیده بود، در حالی که شالامی، 28 ساله، همان لباس را با رنگ خاکستری به تن داشت.

بازیگران ظاهر خود را با کفش‌ های همسان ست می‌ کردند زیرا زندیا و شالامی هر دو چکمه پوشیده بودند. بازیگران همچنین لباس های خود را با گردنبند های زنجیره ای نقره ای تزئین کردند.

زندیا رنگ بیشتری به ظاهرش می‌ آورد و رژگونه هلویی و لب‌های هلویی براق را برای هماهنگی با لباس‌ ها به کار می‌ برد.

در طی یک مصاحبه در این رویداد، شالامی به اشتراک گذاشت که ایده لباس های مشابه از سبک لاو روچ، همکار قدیمی زندیا و استایلیست برای تمام ظاهر او در تور تبلیغاتی Dune: Part Two در نظر گرفته شده است.

شالامی در مصاحبه ای که ووگ کره جنوبی در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: “من فکر می کنم حمایت از طراحان اینجا فوق العاده است.” «این ایده و خلاقیت زیبایی بود. اما از جوون جی برای این فرصت برای پوشیدن لباس های زیبایش تشکر می کنم.

نگاه های دوقلوی زندیا و شالامی به اولین نمایش در کره جنوبی پس از آن صورت می گیرد که این جفت لباس های نقره ای همسان در اولین نمایش فیلم Dune: Part Two در لندن در هفته گذشته به تن کردند.

برچسب ها :

ناموجود