تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
کد خبر : 10145

زندیا و تام هالند سلفی کمیاب شیک را به اشتراک می گذارند

زندیا و تام هالند سلفی کمیاب شیک را به اشتراک می گذارند

قوی رفتن! زندیا و تام هالند در طول یک شب عاشقانه یک سلفی کمیاب گرفتند. این جفت در عکس فوری که در روز جمعه، 3 نوامبر، توسط کاربر X (توئیتر سابق) آرتور پانگانی منتشر شد، آرام و خوشحال به نظر می رسیدند. تام، 27 ساله، با پلیور مشکی لبخند زد در حالی که زندیا، 27

قوی رفتن! زندیا و تام هالند در طول یک شب عاشقانه یک سلفی کمیاب گرفتند. این جفت در عکس فوری که در روز جمعه، 3 نوامبر، توسط کاربر X (توئیتر سابق) آرتور پانگانی منتشر شد، آرام و خوشحال به نظر می رسیدند. تام، 27 ساله، با پلیور مشکی لبخند زد در حالی که زندیا، 27 ساله بدون آرایش، یک پیراهن برنزه به تن داشت. این زوج برای گرفتن عکس با طرفدار او در آغوش گرفتند، او این لحظه را در X به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که او توسط “دو بازیگر عالی” “محترم و شگفت زده” شده است.

بعداً در نظرات، کاربر X گفت که این عکس درست قبل از هالووین گرفته شده است، اما او نمی‌ خواهد در حالی که این زوج در کالیفرنیای شمالی لذت می‌ برند، “هیجان ایجاد کند”.

تام و زندیا در سال 2016 در حین فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی، جایی که آنها در نقش پیتر پارکر و میشل “ام جی” جونز به عشق علاقه‌ مند بودند، آشنا شدند. بازیگران بلافاصله کلیک کردند و شروع به گذراندن زمان زیادی با هم کردند. شایعات قرار ملاقات در سال 2017 شروع شد، اما هر دوی آنها این شایعات را تکذیب کردند و گفتند که فقط دوست هستند.

زندیا در سال 2020 رابطه کوتاهی با بازیگر جیکوب الوردی برقرار کرد در حالی که تام در همان سال با نادیا پارکز قرار گرفت. با این حال، در ژوئیه 2021، زندیا و تام پس از عکس گرفتن در حال بوسیدن در چراغ قرمز در لس آنجلس، وضعیت خود را به عنوان یک زوج تثبیت کردند.

علاوه بر عکس‌ های نادر رسانه‌ های اجتماعی، تام و زندیا رابطه خود را بسیار خصوصی نگه می‌ دارند و به نظر می‌ رسد که قصد دارند آن را حفظ کنند.

تام در ژوئن 2023 به هالیوود ریپورتر گفت: “رابطه ما چیزی است که به طرز باور نکردنی از آن محافظت می کنیم و می خواهیم تا حد امکان مقدس نگه داریم.” ربطی به شغل ما ندارد.»

زندایا اعتراف کرد که هنوز در حال «پیمایش» زندگی شخصی و در معرض دید عموم است.

او در آگوست 2023 به ال توضیح داد: “من قبول دارم که بخش هایی از زندگی من عمومی خواهد شد.” اما همچنین، من بر آنچه برای اشتراک گذاری انتخاب می کنم کنترل دارم. این در مورد محافظت از صلح و اجازه دادن به همه چیز مال شما است، اما از وجود هراسی هم نداشته باشید. نمی توانی پنهان کنی این هم سرگرم کننده نیست. اکنون بیشتر از همیشه در حال پیمایش آن هستم.»

برچسب ها :

ناموجود