تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 13440

زندیا و تام هالند در سالن تنیس کنار هم جذاب به نظر می رسند

زندیا و تام هالند در سالن تنیس کنار هم جذاب به نظر می رسند

زندایا و تام هالند راحت و خوشحال هستند! این زوج روز یکشنبه در فینال مسابقات آزاد BNP Paribas در ایندیان ولز، کالیفرنیا به تماشای بازی تنیس رفتند و کنار هم جذاب به نظر می رسیدند. زندایا، در کنار هالند، با یک دامن تنیس سفید، آماده مسابقه به نظر می رسید. حضور او در فینال‌ پیش

زندایا و تام هالند راحت و خوشحال هستند! این زوج روز یکشنبه در فینال مسابقات آزاد BNP Paribas در ایندیان ولز، کالیفرنیا به تماشای بازی تنیس رفتند و کنار هم جذاب به نظر می رسیدند.

زندایا، در کنار هالند، با یک دامن تنیس سفید، آماده مسابقه به نظر می رسید. حضور او در فینال‌ پیش از اکران فیلم چالش‌ برانگیز با محوریت تنیس در ماه آینده است.

در ویدئویی که توسط کانال تنیس در X (توئیتر سابق) منتشر شده است، زندیا و هالند در حالی که با هم به فینال می‌ رسند، با روحیه شاد ظاهر شدند.

در ویدیوی دیگری که توسط BNP Paribas Open در X منتشر شد، این زوج پس از کسب یک امتیاز دست زدند و در حالی که به نظر می‌ رسید یک شوخی به اشتراک می‌ گذارند، مشت‌های خود را بلند کردند.

ماه گذشته، هالند از نامزدش زندایا حمایت کرد، زیرا او در مورد فیلم آینده او Challengers ابراز خوشحالی کرد. بازیگر مرد عنکبوتی، تریلر این فیلم را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

در چالشگران، زندیا نقش یک تنیس‌ باز حرفه‌ ای تاشی دانکن را بازی می‌ کند که در یک مثلث عشقی با شوهرش (با بازی مایک فیست) و دوست پسر سابقش (جاش اوکانر) که اتفاقاً در زمین رقیب هم هستند، درگیر می‌ شود.

زندیا و هالند سال ها پس از بازی در کنار یکدیگر در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2016 شایعات مربوط به قرار عاشقانه را برانگیختند. این جفت سرانجام در جولای 2021 رابطه عاشقانه خود را تایید کردند.

برچسب ها :

ناموجود