تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 5515

زندیا ناخن های اسپریتز را ترند تابستان 2023 می کند

زندیا ناخن های اسپریتز را ترند تابستان 2023 می کند

با دسترسی به بهترین آرایشگران، آرایشگران و مانیکوریست‌ها، منطقی است که افراد مشهور معمولاً در صدر آخرین روندها قرار دارند. با این حال، زندیا انگشتانش را روی نبض بزرگ‌ترین ظاهر ناخن‌ها قرار داده است و اخیراً در طول محبوبیت هر کدام از این ترندها، ناخن‌های ژله گیلاسی و شیر بلوبری را امتحان کرده است. آخرین

با دسترسی به بهترین آرایشگران، آرایشگران و مانیکوریست‌ها، منطقی است که افراد مشهور معمولاً در صدر آخرین روندها قرار دارند. با این حال، زندیا انگشتانش را روی نبض بزرگ‌ترین ظاهر ناخن‌ها قرار داده است و اخیراً در طول محبوبیت هر کدام از این ترندها، ناخن‌های ژله گیلاسی و شیر بلوبری را امتحان کرده است. آخرین مانیکور به موقع او؟ ناخن های اسپریتز آماده تابستان.

در اول جولای، زندیا یک سلفی با یک ژاکت یقه V مشکی با گردنبندهای طلایی و یک حلقه مروارید نقره منتشر کرد. در حالی که ممکن است یک لباس غیر رسمی باشد، اما جذابیت او بسیار زیاد است، و موهای شکلاتی خود را با یک مدل موی باب براق می‌پوشد که حجم زیادی دارد، و رنگ پوست ابری همراه با لب‌های ارغوانی دارد.

زندیا برای اضافه کردن رنگ تابستانی به ژاکت دنج خود، مانیکور نارنجی اسپریتز را انتخاب کرد که دارای شکل مربع کوتاه و متوسط است. روی هر ناخن، او یک رنگ نارنجی نئون روشن است. اکنون، رنگ نارنجی کلاسیک تروپیکانا نیست، و نه قرمز آتش نشانی است. بیشتر یک رنگ نارنجی خاص است که همه را به یاد یک روز گرم تابستانی می اندازد. که سایه، پیچش عالی برای ناخن های کلاسیک قرمز تابستانی است.

اگر به‌دنبال بازسازی واقعی ناخن‌های زندیا هستید، ابتدا کوتیکول‌های خود را به سمت عقب فشار دهید، ناخن‌هایتان را صاف کرده و سوهان بزنید و سپس یک کت پایه بزنید. برای یک مانیکور استاندارد، دو لایه لاک ناخن نارنجی نیمه شفاف بزنید. سپس روی ناخن ها را با یک لایه رویی با براقیت بالا بپوشانید.
و در نهایت،شما یک مانیکور شیکخواهید داست که با علاقه شما مطابقت دارد.

برچسب ها :

ناموجود