تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۱
کد خبر : 13386

زندیا در تیزر جدید چالشگران باور نکردنی به نظر می رسد

زندیا در تیزر جدید چالشگران باور نکردنی به نظر می رسد

سال 2024 چشمگیر زندیا تازه شروع شده است. سال او که با نمایش “تپه شنی 2″، حضور در اسکار و ظاهر خیره کننده بی شمار آغاز شد، با پروژه جدیدی ادامه می یابد. «چالنرز»، فیلم جدید او، با انتشار تیزر جدید، در 26 آوریل اکران خواهد شد. زندیا در فیلم «چالنجرز» یا همان چالشگران در

سال 2024 چشمگیر زندیا تازه شروع شده است. سال او که با نمایش “تپه شنی 2″، حضور در اسکار و ظاهر خیره کننده بی شمار آغاز شد، با پروژه جدیدی ادامه می یابد. «چالنرز»، فیلم جدید او، با انتشار تیزر جدید، در 26 آوریل اکران خواهد شد.

زندیا در فیلم «چالنجرز» یا همان چالشگران در نقش تاشی بازی می‌ کند، یک تنیسور آینده‌ دار که پس از تجربه یک مصدومیت، حرفه‌ اش را از دست می‌ دهد. سال‌ ها بعد، او مربی می‌ شود و با یک تنیس‌ باز ازدواج می‌ کند، و فیلم به بررسی پویایی‌ هایی می‌ پردازد که وجود دارد و با گذشت سال‌ ها بین شوهرش و نامزد سابقش که قبلاً بهترین دوست شوهرش بود، تغییر می‌ کند.

مایک فیست و جاش اوکانر در این فیلم نقش آفرینی می کنند و فیلمساز پر کار و محبوب ایتالیایی لوکا گوداگنینو کارگردانی می کند. تیزر جدید زندیا را در کنترل نشان می دهد و دو مرد را در حال بازی در حالی که او از کناری تماشا می کند.

طرفداران کامنت های تشویق کننده زیادی در این پست منتشر کرده اند که همگی نگرش و ظاهر زندیا را تحسین می کنند.

برچسب ها :

ناموجود