تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 14241

زندیا در استایل جدید خود موهای بلند موج داری تا کمر دارد

زندیا در استایل جدید خود موهای بلند موج داری تا کمر دارد

زندیا در روز پنجشنبه، 6 ژوئن، از همکاری چند ساله خود با برند سوئیسی پوشاک ورزشی On خبر داد که طبق یک بیانیه مطبوعاتی به دنبال “مکالمات معنادار حول حرکت و رفاه، بازسازی مجموعه های محصولات منتخب و تولید کمپین های خلاقانه آینده” است. زندیا در بیانیه‌ ای می‌ گوید: “این راز نیست که من

زندیا در روز پنجشنبه، 6 ژوئن، از همکاری چند ساله خود با برند سوئیسی پوشاک ورزشی On خبر داد که طبق یک بیانیه مطبوعاتی به دنبال “مکالمات معنادار حول حرکت و رفاه، بازسازی مجموعه های محصولات منتخب و تولید کمپین های خلاقانه آینده” است.

زندیا در بیانیه‌ ای می‌ گوید: “این راز نیست که من مدت زیادی از طرفداران On هستم.” بنابر این این یک لحظه کامل برای رسمی کردن این مشارکت است.”

در حالی که زندیا به خاطر حضور در فرش قرمز شیک پوشش (مخصوصاً ظاهر جذابش در مت گالا) شهرت دارد، استایل خیابانی او بیشتر متمایل به کم رنگ بودن است. در زمان استراحت، ستاره اغلب با سیلوئت‌ های ساده‌ تر دیده می‌ شود، که رنگ‌ های خنثی و قطعات غیررسمی (اما همیشه شیک) را در بر می‌ گیرد.

این ستاره همچنین موهای موج دار تا کمر را پوشیده بود، سبکی که در گذشته چندین بار داشته است. ظاهر زندیا که یک آفتاب پرست مو است، همیشه در حال تغییر است، اما اخیراً او یک رنگ بلوند جدید را برای تور مطبوعاتی Challengers(چالشگران) معرفی کرد.

این بازیگر در بیانیه‌ ای مطبوعاتی می‌ گوید: «من خیلی مدیون اطرافیانم هستم که مرا به جایی که هستم رساندند و این فیلم کسانی را که هر روز از ما حمایت می‌ کنند و ما را بالا می‌ برند می‌ شناسد قدردانی می‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود