تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر : 12861

زندیا با استایل و موهای جدیدش روی فرش قرمز می درخشد

زندیا با استایل و موهای جدیدش روی فرش قرمز می درخشد

این دنیای زندیا است و همه ما فقط در آن زندگی می کنیم. در این مرحله، می‌ توانیم یک پایان‌ نامه کامل درباره فیلم Dune: Part Two Press Run این سوپر استار بنویسیم. از سال جدید، زندیا در سرتاسر جهان برای تبلیغ فیلم آینده‌ اش در سفر است و به معنای واقعی کلمه تاریخ مد

این دنیای زندیا است و همه ما فقط در آن زندگی می کنیم. در این مرحله، می‌ توانیم یک پایان‌ نامه کامل درباره فیلم Dune: Part Two Press Run این سوپر استار بنویسیم. از سال جدید، زندیا در سرتاسر جهان برای تبلیغ فیلم آینده‌ اش در سفر است و به معنای واقعی کلمه تاریخ مد را در هر مرحله ثبت کرده است.

با هدایت زیبایی‌ شناسی دیستو پیایی، او در استایل های فوق‌ العاده کمیابی را ارائه کرده است. با این حال، در میان تمام مد روز، موهای او هرگز به اندازه اکنون مورد توجه نبوده است.

زندیا در حالی که برای یک رویداد مطبوعاتی چند روزه در سئول بود،روی فرش قرمز اولین نمایش فیلم در کره جنوبی عکس گرفت. و همانطور که احتمالاً می‌ توانید حدس بزنید، لباس‌ های آوانگارد و دیستو پیایی او دوباره به نمایش گذاشته شد تا مدل موهای انتزاعی و زیگزاگ او.

او ظاهر باور نکردنی دیگری را به تصویر کشید، این بار از مجموعه پاییز / زمستان 1999 Givenchy یک کت و شلوار دو تکه تیره که از بالا تا پایین در طرح های سایبری پوشیده شده بود.

البته، تای سایمون، آرایشگر زندایا، ظاهر موی آینده‌ نگری را به این ستاره داده است. موهای زندیا به پشت کشیده شد. این ظاهر یک قسمت میانی کلاسیک داشت که به صورت زیگ زاگ در وسط موهای او بود. برای اینکه ظاهر آینده‌ نگرتر جلوه کند، سایمون دو رشته موی بافته فوق‌ العاده بلند در اطراف گوش‌ های زندایا گذاشت. موهای مشکی تیره‌ اش با شیک‌ ترین مدل‌ تا سینه اش می رسید.

برچسب ها :

ناموجود