تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۰
کد خبر : 7406

زندیا از رابطه عاشقانه خود با تام هالند محافظت می کند

زندیا از رابطه عاشقانه خود با تام هالند محافظت می کند

زندیا و تام هالند به دلیل دور نگه داشتن رابطه عاشقانه خود از چشمان عموم مشهور هستند. این زوج مشهور مورد علاقه طرفداران زندگی شخصی خود را خصوصی نگه داشته اند و به ندرت در شبکه های اجتماعی نشانه هایی از محبت نشان می دهند، جدای از تاریخ ها و دستاورد های مهم. زندیا اکنون

زندیا و تام هالند به دلیل دور نگه داشتن رابطه عاشقانه خود از چشمان عموم مشهور هستند. این زوج مشهور مورد علاقه طرفداران زندگی شخصی خود را خصوصی نگه داشته اند و به ندرت در شبکه های اجتماعی نشانه هایی از محبت نشان می دهند، جدای از تاریخ ها و دستاورد های مهم. زندیا اکنون افکار خود را در مورد اهمیت محافظت از زندگی عاشقانه خود به اشتراک می گذارد.

در طی مصاحبه اخیر با مجله Elle، زندایا در مورد رابطه عاشقانه خود با همبازی خود در «مرد عنکبوتی» از مراحل اولیه رابطه آنها صحبت کرد. او توضیح داد: “من قبول دارم که بخش هایی از زندگی من عمومی خواهد شد.” «می‌ توانم آدم معمولی باشم و زندگی‌ ام را بگذرانم و عاشق کسی باشم که دوستش دارم. اما همچنین، من بر آنچه که برای اشتراک گذاری انتخاب می کنم، کنترل دارم.”

رابطه زندیا و تام با رابطه آنها در سال 2021 علنی شد و این بازیگر فاش کرد که “این در مورد محافظت از صلح و اجازه دادن به همه چیز مال خودت است، اما از وجود نترسی. شما نمی توانید پنهان کنید. این هم سرگرم کننده نیست. اکنون بیشتر از همیشه در حال پیمایش آن هستم.»

این زوج در رابطه با رابطه عاشقانه خود در یک صفحه هستند، زیرا تام قبلاً به هالیوود ریپورتر گفته بود که می خواهد رابطه آنها را تا حد امکان “مقدس” حفظ کند. او در ماه ژوئن گفت: «ما فکر نمی‌ کنیم که به کسی مدیون باشیم، این کار ماست و ربطی به حرفه‌ ی ما ندارد.»

او در ادامه به توصیف زندیا در سطح حرفه ای نیز پرداخت. او افزود: «کار کردن با او فوق العاده است. او می‌ گوید با استعداد ترین فردی است که تا به حال دیده‌ ام. او شگفت انگیز است.”

برچسب ها :

ناموجود