تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 9448

ریچ پل به شایعات ازدواج با ادل پاسخ می دهد

ریچ پل به شایعات ازدواج با ادل پاسخ می دهد

ریچ پل به شایعات مبنی بر ازدواج او و ادل پاسخ می دهد. ریچ، 41 ساله، روز دوشنبه در جریان حضور در CBS Mornings به گیل کینگ گفت که ادل این خواننده 35 ساله “عالی بود” و افزود: “فکر می کنم او موافق است که ما قطعا به یکدیگر کمک کرده ایم.” “ما در فضای

ریچ پل به شایعات مبنی بر ازدواج او و ادل پاسخ می دهد. ریچ، 41 ساله، روز دوشنبه در جریان حضور در CBS Mornings به گیل کینگ گفت که ادل این خواننده 35 ساله “عالی بود” و افزود: “فکر می کنم او موافق است که ما قطعا به یکدیگر کمک کرده ایم.”

“ما در فضای خوبی هستیم. خوشحالم» او ادامه داد. “او فوق العاده است.”

پل گفت: «ما برای همدیگر عالی بوده‌ایم این برای رسانه ها نیست. این برای پاپاراتزی نیست. او توضیح داد که این برای ماست.

سپس کینگ سعی کرد به شایعاتی که این زوج در حال حاضر ازدواج کرده‌ اند، زیرکانه توجه کند، و از پل پرسید: “وقتی او را دیدم، باید بگویم “سلام خانم پل؟” و او با خنده پاسخ داد: “شما می‌ توانید هر چه می‌ خواهید بگویید. ”

 

اما شایعات ازدواج در خلال اقامت ادل در وگاس ماه گذشته آغاز شد، پس از آن که او از پل به عنوان “شوهر” خود یاد کرد در حالی که با یکی از طرفداران خود صحبت می کرد.

ادل و پل که متاهل هستند یا نه، از زندگی مشترک لذت می برند. پل گفت که او “در تمام جنبه های زندگی من خوشحال است” در حالی که کتاب جدیدش “من خوش شانس: خاطرات تغییر شانس” را تبلیغ می کند. “

پل گفت ادل که بیش از دو سال با او بوده عمیقاً با احساسات و آسیب های دوران کودکی خود مرتبط است. او درباره واکنش او به کتابش گفت: “این بسیار احساسی بود.”

ادل تجربیات سخت دوران کودکی خود را در گذشته به اشتراک گذاشته است. او در لندن بزرگ شد به تاتنهام و بریکستون نقل مکان کرد و پدر بزرگش را در 10 سالگی به دلیل سرطان از دست داد. پدر مرحومش، مارک ایوانز، سال‌ ها از زندگی او غایب بود، اما زمانی که این خواننده مشهور شد، بازگشت.

ادل در سال 2021 به اپرا وینفری گفت: “من رفتم و او را در ولز دیدم و می‌ خواستم نقش “دوست داشتنی شدن” را بازی کنم. هدف اصلی من در زندگی این است که دوست داشته باشم و دوست داشته بشم.” قبل از مرگ پدرم می خواستم برگردم و به او بگویم، دلیلی که من هنوز این کار را نکرده‌ ام، تو هستی. او دلیلی بود که من به طور کامل به معنای داشتن یک رابطه عاشقانه با کسی دسترسی نداشتم.»

برچسب ها :

ناموجود