تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 12247

ریحانا موهای تازه بلوند شده خود را با خط لب گوت ست کرد

ریحانا موهای تازه بلوند شده خود را با خط لب گوت ست کرد

به نظر می رسد در هفته مد پاریس همه از خواب بیدار شده اند و تصمیم گرفته اند سال جدید را رسما با مدل های جدید آغاز کنند. اول، این زندیا بود که شیک‌ ترین لباس خود را پوشیده بود، و همراه با چتری‌ های کوچک تازه وارد شده. سپس، جنیفر لوپز اولین باب را

به نظر می رسد در هفته مد پاریس همه از خواب بیدار شده اند و تصمیم گرفته اند سال جدید را رسما با مدل های جدید آغاز کنند. اول، این زندیا بود که شیک‌ ترین لباس خود را پوشیده بود، و همراه با چتری‌ های کوچک تازه وارد شده. سپس، جنیفر لوپز اولین باب را برای نشستن در شوی شیاپارلی ارائه کرد. گویی این کافی نبود، ریحانا به تازگی در پاریس به زمین نشست و در هفته مد و لباس زیبایی های بیشتری را ارائه کرد.

در 22 ژانویه، ریحانا در کنار ستارگان دیگری مانند علی ونگ، آنیا تیلور جوی و ناتالی پورتمن در نمایش مد لباس دیور شرکت کرد. با توجه به اینکه این یک ظاهر نادر در هفته مد برای این نماد است، او مجبور شد به عنوان مجلل ترین و شیک ترین نسخه از خود وارد شود. کاری که او انجام داد، در حالی که روزها الهام بخش آرایش خواهد بود.

اگر چه لباس او به اندازه‌ ای خوب بود که بتواند روی فرش قرمز راه برود. ریحانا برای تطابق با حال و هوای تند و تمام مشکی ظاهرش، جلوه ای گوث آمبره به لب هایش داد که رنگ مشکی لباس او را به چهره اش می آورد. قسمت بیرونی لب‌ های ریحانا با خطی خاکستری تیره مشخص شده بود، در گوشه‌ های بیرونی و لب پایینی او کمی تار شده بود تا با صورتی در مرکز لب‌ هایش ترکیب شود. در بالای آمبره، او ظاهر براق شفاف و درخشان را پوشانده تا آن را به هم گره بزند نه خیلی بی شباهت به ظاهری که در یک شو مد در ژوئن سال گذشته داشت.

 

در کنار لب‌ ها، چشم‌ های هماهنگی که از یک کلاه بیسبال بزرگ و دراماتیک بیرون می‌ آمدند، ظاهر می‌ شد. اگر چه خط آبی پایینی لب او بدون خط باقی مانده بود، مژه های بلند و تیره و سایه چشم کرومی براق او کمبود رنگدانه را جبران می کرد.

زیر کلاه، موهای بلوند صورت او را قاب می‌ کرد و از پشت شانه‌ هایش می‌ افتاد، که به نظر می‌ رسید چند درجه روشن‌ تر از زمانی که او اخیراً این رنگ را در مسابقات فرمول 1 به نمایش گذاشت. از آنجایی که کلاه بزرگ کانون تمرکز بود، نه مو، او تقریباً تمام رشته‌ ها را پشت شانه‌ هایش جمع کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود