تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 8611

ریحانا عکس های خیره کننده ای را به اشتراک می گذارد

ریحانا عکس های خیره کننده ای را به اشتراک می گذارد

ریحانا و A$AP راکی ​​به عنوان یک خانواده چهار نفره عاشق زندگی هستند. ریحانا مجموعه ای از عکس های که نوزاد تازه متولد شده خود، پسر Riot Rose و همچنین پسر 16 ماهه RZA را نشان می داد را به اشتراک گذاشت. در این تصاویر، ریحانا بچه ریوت را در آغوش می‌ گیرد در حالی

ریحانا و A$AP راکی ​​به عنوان یک خانواده چهار نفره عاشق زندگی هستند. ریحانا مجموعه ای از عکس های که نوزاد تازه متولد شده خود، پسر Riot Rose و همچنین پسر 16 ماهه RZA را نشان می داد را به اشتراک گذاشت.

در این تصاویر، ریحانا بچه ریوت را در آغوش می‌ گیرد در حالی که راکی ​​RZA را روی شانه‌ های خود حمل می‌ کند و برای اولین بار به عنوان یک خانواده چهار نفره در کنار هم قرار می‌ گیرد.

اگر چه این دو هنرمند زمانی که اولین فرزند خود را باردار شدند برنامه‌ ریزی جدی برای تشکیل خانواده نداشتند، ریحانا به مجله ووگ گفت که آن دو “مطمئناً علیه آن برنامه‌ ریزی نمی‌ کردند”.

کمتر از یک سال بعد، ریحانا برای جلد مجله بریتانیایی ووگ با راکی ​​و RZA 9 ماهه آن زمان ژست گرفت. ریحانا در داستان کاور مربوطه، مادر شدن را “افسانه ای” نامید و افزود: “این همه چیز است. شما واقعاً زندگی قبل را به یاد نمی آورید.”

مدت کوتاهی پس از اینکه ریحانا در حین اجرای نیمه‌ تیم سوپر بول ۲۰۲۳ بارداری اش را فاش کرد. و هنگامی که پسرش ریوت رز در آگوست 2023 متولد شد، منبعی گفت که ریحانا احساس می کند خانواده اش اکنون کامل شده اند.

به جز چند مصاحبه، ریحانا و راکی ​​جزئیات پسران جوان خود را خصوصی نگه داشته اند. با این حال، آنها برای اولین بار به عنوان یک خانواده چهار نفره در سپتامبر 2023 ژست گرفتند.

در اولین سال زندگی‌ اش، RZA نقاط عطف چشمگیری داشت، مانند اولین جلد بریتیش ووگ خود را در کنار مادر و پدرش در 9 ماهگی.  ریحانا همچنین امیدوار است که RZA عشق او به مد را به ارث ببرد و در آوریل 2022 به شوخی به ووگ گفت که اگر این کار را نکند “مشکلی خواهد داشت”.

ریحانا و راکی ​​در 1 آگوست 2023 به دومین پسر خود، Riot، خوش آمد گفتند. طبق گواهی تولد او، این نوزاد در ساعت 7:41 صبح در بیمارستان Cedar Sinai در لس آنجلس به دنیا آمد.

این زوج اولین عکس‌ های فرزند تازه متولد شده ریوت را در سپتامبر 2023 به اشتراک گذاشتند. در عکس های شیرین، ریوت در حالی که پدر و مادرش به آن نگاه می‌ کردند و در آغوش ریحانا قنداق می‌ کردند، روی یک پتوی صورتی دراز کشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود